Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Audyt usług i obsługi klienta
Toya został przeprowadzony na potrzeby certyfikacji
OK Senior w kwietniu i maju 2018 r. Jego celem było zweryfikowanie, czy usługi oferowane przez firmę i jakość obsługi klienta spełniają w praktyce standardy certyfikacji OK Senior.
Świadczenie usługi oceniane było przez seniorów biorących udział w badaniu oraz przez audytora, w następujących głównych obszarach:
- Procedury wewnętrzne dot. realizacji usług, sposobów weryfikacji jakości, statystyk
- Regulaminy, umowy abonenckie
- Komunikacja zewnętrzna (materiały marketingowe, strona WWW)
- Oferowane usługi, promocje i rozwiązania techniczne dedykowane seniorom
- Dostępne formy kontaktu (infolinia, biura obsługi klienta, przedstawiciele terenowi)
- Metody pozyskiwania klienta - seniora
- Zawarcie i rozwiązanie umowy abonenckiej
- Proces instalacji / uruchamiania usług
- Pomoc techniczna / serwis w trakcie trwania umowy
- Przystępność cenowa / konkurencja
W podsumowaniu wyniku audytu stwierdzono, że usługi oferowane przez firmę Toya oraz obsługa klienta spełniają normy jakości OK Senior i mogą otrzymać
Znak Jakości OK Senior, bowiem są:
- BEZPIECZNE - spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa dla osób 60+
- POTRZEBNE - odpowiadają na rzeczywiste potrzeby osób 60+, chronią przed nadużyciami
- ZROZUMIAŁE - są przyjazne w użytkowaniu
- PRZYSTĘPNE - są łatwo dostępne.
Uzyskanie tego certyfikatu w sytuacji, kiedy nie mamy oddzielnie dedykowanych usług tylko dla tej grupy wiekowej, a mimo to uzyskaliśmy tę wysoką ocenę ze strony seniorów, świadczy o dużej uniwersalności naszego sposobu działania
– mówi Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny Toya.
Wnioski wynikające z analizy poszczególnych punktów audytu będą jeszcze przedmiotem rozważań, nowych wdrożeń, szkoleń, etc.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.