Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jeśli chodzi o poszczególne rynki, to liczba klientów detalicznych
Sky w Wielkiej Brytanii i Irlandii wzrosła o 270 tys., w Niemczech i Austrii o 200 tys., a we Włoszech o 40 tys.
ARPU, czyli miesięczny przychód od abonenta, wyniósł 45 funtów na Wyspach Brytyjskich, 32 euro w Niemczech i Austrii oraz 45 euro we Włoszech. Natomiast wskaźnik odejść (
churn) wyniósł odpowiednio 10,3 proc., 15 proc. i 10,1 proc.
Łączna liczba usług Sky wyniosła na koniec czerwca br.
62,817 mln, z tego 44,689 mln w Wielkiej Brytanii i Irlandii, 8,887 mln w Niemczech i Austrii oraz 9,241 mln we Włoszech.
Sky poinformował również, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy planuje podwoić ilość dostępnych treści
UHD, a w 2019 roku wprowadzić
HDR.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.