dodano: 2018-08-20 13:00 | aktualizacja:
2018-08-21 11:58
autor: Janusz Sulisz |
źródło: ADB
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Aby pomóc operatorom lepiej dopasować ofertę do potrzeb dzisiejszych widzów, firma stworzyła inteligentny, rozbudowany system, który dostosowuje treści indywidualnie dla każdego abonenta. W efekcie widz otrzymuje nowoczesny interfejs użytkownika, pełen spersonalizowanych rekomendacji, które może obejrzeć na każdym urządzeniu.
Kiedy widz otrzyma rozrywkę, która spełni jego oczekiwania, nie będzie rozważać zmiany usługi lub dostawcy treści. Tym bardziej, że otrzymuje treści dopasowane do jego potrzeb, upodobań i są one dostępne na żądanie z każdego urządzenia
– podkreśla Rolf Seibl, wiceprezes ADB.
Rozwiązanie ADB daje również wiele innych możliwości, takich jak agregacja treści z różnych źródeł: kanałów na żywo, VOD, catch-up, nagrań i aplikacji OTT (Netflix, HBO GO, Showmax, itp.) oraz umożliwia tworzenie szerokiej gamy rekomendacji dla użytkowników tak, aby zawsze mogli znaleźć coś interesującego dla siebie.
Dzięki
graphyne2 Personalization Hub operator może personalizować wszelkiego rodzaju treści lub wiadomości przychodzące do użytkowników. Na przykład wiadomości marketingowe promujące dodatkowe usługi operatora lub reklamy, które mogą być bardzo łatwo dostosowane do każdej docelowej grupy użytkowników.
Co więcej operatorzy mogą stale podnosić efektywność swoich produktów i usług oraz poziom zadowolenia swoich abonentów, poprzez narzędzie do monitorowania i analityki, które zbiera informacje o zachowaniach użytkowników, oglądanych filmach i wykorzystaniu aplikacji. Na podstawie tych informacji dostawcy usług mogą zmieniać interfejs użytkownika, modyfikując jego konfigurację tak, aby spełniać potrzeby coraz to bardziej wymagających użytkowników. Ponadto, mając wiedzę na temat konsumpcji treści, operator posiada dane, które umożliwiają mu negocjowanie ofert z dostawcami treści.
Aby zapewnić wysoką jakość i efektywność usługi, zmiany w konfiguracji graphyne2 mogą być wdrażane na bieżąco. Dodatkowo operator może dostarczyć różne wersje tej samej usługi dla różnych grup abonentów, a następnie zdecydować, który scenariusz jest najbardziej korzystny biznesowo.
Rozwiązanie ADB graphyne2 i Personalization Hub daje operatorowi możliwość stworzenia usługi, którą widzowie docenią, głównie ze względu na to, że otrzymają rozrywkę, jakiej oczekują i która będzie dopasowana do ich potrzeb.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.