Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym, jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat
- powiedział Andrzej Abramczuk, prezes zarządu, dyrektor generalny Netii.
W kampanii - wykorzystującej zupełnie nowy format reklamowy - bohater marki, sympatyczny pajączek, głosem Czesława Mozila opowiada o nowej usłudze światłowodowej z dostępem do internetu o prędkości do 900 Mb/s oraz o usługach telewizyjnych m.in. z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy UEFA.Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego, najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży
- dodał Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C w Netii.
SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022
12 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...