dodano: 2019-10-22 12:22 | aktualizacja:
2019-10-22 15:03
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Discovery/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa usługa
dplay obejmuje popularne programy z flagowych, bezpłatnych kanałów Discovery. Najważniejsze z nich to: „EFL Highlights” i „Salvage Hunters”
Quest, „Katie Price: My Crazy Life” i „The Bad Skin Clinic”
Quest Red, „Ghost Adventures” i „Helicopter ER”
Really oraz „Tom Kerridge: American Feast” i „Rachel Khoo: My Swedish Kitchen”
Food Network.
Dplay jest już dostępny na dziesięciu rynkach (Dania, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Japonia, Norwegia, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy), a w najbliższej przyszłości ma trafić na kolejne. Niewykluczone, że w przyszłości zawita także do Polski. Z dplay można korzystać poprzez
witrynę internetową oraz aplikacje na iOS i Androida. Discovery zapowiada, że dostępność zostanie rozszerzona o kolejne urządzenia i platformy w pierwszej połowie 2020 roku.
W ciągu ostatnich dwóch lat prawie podwoiliśmy liczebność naszej brytyjskiej widowni - i zwiększyliśmy naszą ofertę FTA z dwóch do sześciu kanałów. Uruchomienie dplay to kolejny krok w naszej strategii dostarczania brytyjskiej widowni najlepszej rozrywki o prawdziwym życiu, kiedykolwiek i gdziekolwiek chcą. Bezpłatna usługa streamingowa zwiększy również możliwości reklamodawców w zakresie interakcji z odbiorcami na wielu platformach.
- powiedział James Gibbons, EVP General Manager UK, Ireland & ANZ w Discovery, UK.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.