dodano: 2008-06-05 10:59 | aktualizacja:
2008-06-05 21:06
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: guardian
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oprawa, którą już możemy oglądać, była przygotowywana dwa lata. Przeważa w niej kolor biały. Francuska firma, który zajęła się opracowywaniem nowej szaty graficznej EuroNews będzie również prowadzić kampanię promocyjną stacji w prasie, internecie oraz w telewizji.
Zupełnie zrezygnowano z niebiesko-białego logo kanału. Przedstawiciel stacji argumentuje to faktem, iż kiedy kanał rozpoczynał działalność istniały trzy lub cztery stacje informacyjne, obecnie jest ich ponad sto. Kanał był do tej pory błędnie postrzegany jako niskobudżetowa stacja, skupiająca się głównie na wiadomościach z Europy, nowa szata graficzna ma to zmienić.
EuroNews nie posiada prezenterów oraz długich programów w związku z czym materiały doskonale nadają się do umieszczenia w internecie, telefonach komórkowych lub zaoferowania w usługach on-demand. Inwestycje w nową szatę i kampanię reklamową wyniosły ponad 5 mln euro.
Kanał EuroNews powstał w 1993 roku i nadaje w 13 językach, a do 2013 roku zamierza dodać kolejne wersje językowe: polską, grecką, turecką i hinduską.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.