dodano: 2008-07-14 14:55 | aktualizacja:
2008-07-14 16:26
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: media2.pl/UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
UPC Polska jest dostawcą triple play (telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii stacjonarnej). W zasięgu sieci UPC znajduje się ponad 2 mln polskich gospodarstw domowych, a nowoczesne usługi firmy wybrało już ponad milion klientów.
Na ofertę telewizyjna UPC składa się kilkadziesiąt programów telewizyjnych, z których większość dostępna jest w języku polskim. Są to zarówno programy ogólnorozrywkowe, jak i tematyczne (edukacyjne, dokumentalne, przyrodnicze, dla dzieci, filmowe, sportowe) oraz programy premium.
W ramach oferty cyfrowej abonent ma dostęp do dwóch pakietów programowych:
Select (około 70 kanałów telewizyjnych, cena od 65 zł);
Max (koło 100 kanałów telewizyjnych, cena od 75 zł).
Do nich klient może dokupić pakiety kanałów premium: Canal+, HBO lub Cinemax.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.