dodano: 2008-08-22 16:51 | aktualizacja:
2008-08-22 19:16
autor: Anita Dąbek |
źródło: UPC Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
UPC Polska po raz pierwszy opublikowało także liczbę klientów usługi telewizji cyfrowej. Na koniec czerwca br., w niespełna 2 miesiące po uruchomieniu usługi, liczba klientów wyniosła 11,3 tys. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.
II kwartał br. to okres dynamicznych zmian w ofercie UPC Polska. Z sukcesem wystartowała usługa telewizji cyfrowej UPC. We wspomnianym okresie uzyskali do niej dostęp mieszkańcy Warszawy i okolic, aglomeracji katowickiej, Opola i Wrocławia. W ciągu niecałych dwóch miesięcy dostępności usługi zdecydowało się z niej skorzystać 11,3 tys. klientów. Udany start nowej usługi potwierdza atrakcyjność oferty i trafność przyjętej strategii marketingowej. UPC jest największym dostawcą telewizji kablowej i drugim, największym w Polsce dostawcą internetu dla klientów indywidualnych.
Komfort, wygoda, jakość: Dla wszystkich. To proste.
Użytkownicy telewizji cyfrowej UPC poza bogatą ofertą programową, mogą korzystać z wielu funkcjonalności, zaprojektowanych z myślą o łatwości obsługi i komforcie, jak na przykład nagrywarka cyfrowa. Telewizja cyfrowa UPC ma na celu nie tylko zdobycie nowych klientów, doceniających zaawansowane i dojrzałe usługi cyfrowe, ale również przekonanie dotychczasowych użytkowników telewizji analogowej UPC do skorzystania z nowej, atrakcyjnej oferty.
Telewizja cyfrowa UPC jest dostępna również w pakietach z usługą dostępu do Internetu i telefoniczną. Zgodnie z zasadą „Dla wszystkich. To proste”. UPC proponuje obecnym oraz przyszłym klientom przejrzyste i atrakcyjne oferty promocyjne na zakup potrójnej usługi. Przy zakupie trzech usług klient otrzymuje rabat w wysokości 20% od miesięcznego abonamentu, a kupując dwie usługi otrzyma 10% rabatu.
Stały wzrost zainteresowania potrójną usługą
W II kwartale UPC kontynuowało rozwój pozostałych usług. Na początku kwietnia firma zwiększyła ponad dwukrotnie parametry usługi Internet Turbo, oferując prędkość pobierania danych do 10 Mb/s w ramach dotychczasowej ceny. Dodatkowo, cena usługi Internet Ultra, o prędkości do 20 Mb/s, została znacząco obniżona, dzięki czemu najszybszy internet dla klientów indywidualnych na rynku stał się bardziej dostępny.
UPC odnotowało również wzrost zainteresowania usługą telefoniczną. Jako pierwszy operator w Polsce firma wprowadziła do swojej oferty w ramach testów taryfę Non-Stop Europa, dzięki której klienci mogą realizować połączenia do sieci stacjonarnych w dziewięciu krajach europejskich w ramach abonamentu. Wśród nich znajdą się państwa najbardziej popularne pod względem liczby zamieszkujących je czasowo lub na stałe Polaków, czyli m.in. Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy, Włochy, Holandia, itd.
UPC oferuje także usługi internetowe i telefoniczne dla biznesu. W skład pakietów wchodzą wysokiej jakości usługi internetowe o zróżnicowanych parametrach dostosowanych do potrzeb małych firm oraz dwie linie telefoniczne za stały miesięczny abonament.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.