reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Tajemnicza kapsuła Aster

dodano: 2008-08-29 10:46 | aktualizacja: 2008-08-29 11:28
autor: Anita Dąbek | źródło: ASTER

Aster Od piątku 29 września br. w kilku najgłośniejszych miejscach Warszawy mieszkańcy stolicy i turyści będą mogli przeprowadzić rozmowy telefoniczne w cichym wnętrzu kapsuły ASTER. Kapsuła dźwiękoszczelna to jeden z elementów kampanii marketingowej promującej nową usługę - telefonię komórkową w ASTER.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spostrzegawczy przechodnie mogli zauważyć intrygującą „Dźwiękoszczelną kapsułę” na chodnikach - to nowa akcja ambientowa ASTER, która jest częścią rozpoczętej w sierpniu br. kampanii marketingowej informującej o nowej usłudze - telefonii komórkowej w ASTER. „Dźwiękoszczelna kapsuła”, będzie zachęcała mieszkańców miasta do wspólnej zabawy i skorzystania z możliwości przeprowadzenia rozmowy w jej cichym wnętrzu.
 
Konstrukcja kapsuły ASTER przypomina budkę telefoniczną. Całość wykonana jest z przezroczystego poliwęglanu, materiału wykorzystywanego m.in. w przemyśle kosmicznym. Każdy z przechodniów będzie mógł sprawdzić jej funkcjonalność i poczuć komfort rozmowy przez telefon w cichym wnętrzu kapsuły ASTER.

Oryginalna forma przekazu, jaką jest niekonwencjonalna budka i możliwość odbycia w niej spokojnej rozmowy, wywołuje u odbiorców zaciekawienie i pozytywne skojarzenia z reklamowaną marką – efekt niezwykle ważny podczas kampanii reklamowych. Usytuowanie jej w najgłośniejszych i najruchliwszych miejscach Warszawy ma zachęcić ludzi do wspólnej zabawy. Kapsuła będzie odpowiednio oznaczona elementami wykorzystywanymi w naszej kampanii marketingowej. Dzięki temu informujemy przechodniów o nowej usłudze telefonii komórkowej w ASTER, prezentując to w zaskakujący sposób - powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER.

Miejsca, w których w pierwszej kolejności pojawi się kapsuła ASTER, to ulica Chmielna przy kinie Atlantic oraz ulica Marszałkowska przy Cepelii.

Zależało nam na tym, żeby pojawiać się z komunikacją w miejscach, w których jest największy ruch, czyli tam, gdzie możemy spotkać się z naszym konsumentem, zaskoczyć go prostym i zabawnym przekazem. Dlatego cała kampania usługi ASTER opiera się na prostym symbolu telefonu komórkowego, który chodzi, siedzi w autobusie bądź zamienia sie w wykrzyknik. Główne hasło kampanii brzmi: Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER - dodaje Beata Mazurkiewicz.

Celem kampanii jest uświadomienie obecnym oraz potencjalnym konsumentom, że ASTER w swojej ofercie ma również telefon komórkowy i w ten sposób staje się kolejnym operatorem na rynku.

Kampanię rozpoczął 30-sekundowy spot radiowy komunikujący: Telefony komórkowe są już w ASTER! Spot emitowany jest od 25 sierpnia w wybranych stacjach radiowych (Antyradio Warszawa, Eska Warszawa, PiN 102 Warszawa, Pogoda 100,1, Złote Przeboje). W internecie reklamy pojawią się w największych portalach (m.in. Interia.pl, Wp.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, O2.pl). Reklama jest prowadzona także w metrze i autobusach (na tyłach autobusów i tv).

Kampania potrwa do końca września i jest prowadzona w Warszawie.

Za kreację i nadzór kampanii odpowiada agencja Change Communications, działania niestandardowe zaprojektowała agencja eventowa EmLab. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Equinox.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...