dodano: 2009-01-06 18:47 | aktualizacja:
2009-01-07 01:12
autor: Jacek Grzeszczak |
źródło: ITI/media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Mając na uwadze, że od startu Telewizji na Kartę minęły zaledwie 3 miesiące - to bardzo dobry wynik, który z początku zaskoczył nawet samą Grupę ITI.
Aby zdać sobie sprawę z rozmiaru sukcesu najprościej podzielić ilość abonentów na dni - 3 miesiące = 92 dni. Oznacza to, że dzienny przyrost aktywnych abonentów to średnio 1 tysiąc osób. Idąc dalej daje to średnio 41 abonentów na godzinę.
Oczywiście chwilą prawdy będzie moment, gdy zaczną kończyć się trzymiesięczne okresy dostępu do pełnej oferty, co następuje stopniowo od 3 stycznia br. Nie wszyscy mogą zdecydować się na wnoszenie opłat, pozostając z ofertą bezpłatną.
Grupa ITI poinformowała jednocześnie o bieżącej wartości współczynnika ARPU (średni przychód na użytkownika) w platformie n, który wynosi obecnie 60 złotych. Przedstawiciele nadawcy oceniają, że około 80 proc. gospodarstw domowych w Polsce odbierających kanały HD to abonenci n.
-
Grupa ITI będzie nadal przygotowywała nowe, atrakcyjne produkty, a także będziemy nadal koncentrowali się na najnowocześniejszej technologii, starając się, aby rozwój technologiczny szedł ręka w rękę z coraz bogatszą ofertą programową - podsumował Jan Wejchert, Prezydent Grupy ITI.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.