dodano: 2010-03-03 17:42 | aktualizacja:
2010-03-03 19:10
autor: Paulina |
źródło: Eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Średnia oglądalność olimpijskiej rywalizacji wyniosła 127 tysięcy widzów i była wyższa od średniej oglądalności igrzysk w Turynie o 27% oraz ponad dwukrotnie od Salt Lake City.
Największą popularnością cieszyły się skoki narciarskie. Oba konkursy indywidualne uplasowały się w czołowej dwudziestce najchętniej oglądalnych programów w
Eurosporcie od początku pomiaru oglądalności kanału osiągając poziom 710 tys. i 638 tys. widzów, odpowiednio dla konkursu indywidualnego na dużej i średniej skoczni.
Podczas Igrzysk w Vancouver został ustanowiony nowy rekord oglądalności biathlonu. Bieg kobiet ze startu wspólnego oglądało średnio 573 tys. widzów. Zasięg relacji wyniósł ponad 1,1 mln widzów.
Kanał
Eurosport (laureat plebiscytu
Telekamery Tele Tygodnia 2010), pozostaje najchętniej oglądanym kanałem sportowym w 2010 r w Polsce. Zajmuje trzecią pozycję na liście najpopularniejszych kanałów tematycznych, ustępując jedynie TVN24 i Disney Channel.
Strona internetowa
Eurosportu http://www.eurosport.pl (nr 1 wśród internetowych serwisów sportowych w rankingu branżowego pisma "Press"), zanotowała w lutym najwyższą miesięczną liczbę użytkowników w historii (600 tysięcy).
Sukces Eurosportu nie tylko w Polsce
Zimowe Igrzyska Olimpijskie były dla
Eurosportu rekordowymi pod względem oglądalności nie tylko w Polsce. Walką o olimpijskie medale pasjonowało się za pośrednictwem kanału 120 mln widzów. Największą popularnością cieszyły się odpowiednio: skoki narciarskie, biathlon, biegi narciarskie, narciarstwo alpejskie i biegi do kombinacji norweskiej.
Igrzyska w Vancouver stanowiły najistotniejszą część trwającego sezonu w sportach zimowych, który znalazł swoje miejsce w programie Eurosportu w imponującym wymiarze ponad 1200 godzin transmisji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.