dodano: 2010-03-08 14:37 | aktualizacja:
2010-03-08 16:34
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: CNBC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Magazyn
„Firma”, jaki dotąd znali widzowie, koncentrował się na pomysłach na założenie firmy, według wzorów z firm już istniejących.
„Firma 2.0 Pierwsze miliony” stanowi rozwinięcie tego pomysłu, z tym że zaprezentuje doświadczenia właścicieli firm skoncentrowanych na bardziej innowacyjnych koncepcjach.
W nauczaniu w wyspecjalizowanych biznesowych uczelniach, niezmiernie ważną rolę odgrywa metoda case’owa, czyli analizowanie problemów na konkretnych, wziętych z życia przykładach – mówi Roman Młodkowski, gospodarz programu.
Analogiczny sposób przekazu, jaki stosowany był w „Firmie” w stosunku do teoretycznych pomysłów na firmę, będzie użyty do analizowania przykładów przedsiębiorstw, które już działają – kontynuuje Roman Młodkowski.
Celem programu jest edukacja na kilku płaszczyznach, między innymi: różnorodność pomysłów biznesowych, na których można zarabiać, proces budowania firmy, czy analiza modelu biznesowego i pozycji rynkowej. Ważnym elementem będzie również model budowania postaw przedsiębiorczych oraz umacnianie wiary w siłę oryginalnego pomysłu.
Bohaterami magazynu „Firma 2.0 Pierwsze miliony” będą przedsiębiorcy, których firmy działają od co najmniej roku, mają przychody i zatrudniają więcej niż dziesięciu pracowników. Każda z zaprezentowanych firm oparta będzie o jedną linię biznesową (konkretny produkt lub usługę).
Prowadzący: Roman Młodkowski
Emisja: poniedziałek godz. 13:30 (powtórka o 20:30) oraz powtórki w sobotę o godz. 10:30 i 16:30 i w niedzielę o 13:30 i 22:30
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.