dodano: 2010-03-10 15:26 | aktualizacja:
2010-03-10 15:44
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: crime
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Programy z ramówki Crime & Investigation Network zabierają widza w podróż do świata zbrodni, otwierając przed nimi drzwi laboratoriów kryminalnych i policyjnych archiwów. Dzięki temu może brać on aktywny udział w śledztwie. Chcieliśmy aby nasza kampania promocyjna przebiegła w podobny sposób– mówi Kerri Read, Marketing & Communications Manager
w AETN UK.
W dziewięciu polskich miastach (Gdyni, Poznaniu, Lublinie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Bytomiu, Katowicach i Krakowie), w kawiarniach i klubach pojawiły się naklejki imitujące lustra weneckie, nawiązujące do motywu przewodniego kampanii –
„bądź świadkiem”. Akcja wprowadza odwiedzających w świat kryminalnej zagadki i pozwala im przez chwilę stać się częścią śledztwa i „zajrzeć" do pokoju z podejrzanymi.
Dodatkowo
Crime & Investigation Network™ przeprowadza rekrutację w serwisie społecznościowym Goldenline.pl, spośród fanów prawdziwych historii kryminalnych, najbardziej spostrzegawczych i odpornych na stres świadków. Każdy kandydat przechodzi zręcznościową grę badającą jego spostrzegawczość. Najlepsi uczestnicy zostaną nagrodzeni najnowszym tabletem iPad 16 GB oraz 5 iPodami Nano 8 GB firmy Apple. Konkurs potrwa od 5 do 31 marca i można wziąć w nim udział na stronie
www.badzswiadkiem.pl.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.