dodano: 2010-04-15 19:02 | aktualizacja:
2010-04-15 20:31
autor: Anita Dąbek |
źródło: Universal
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W październiku 2009 roku, spółka Universal Networks International ogłosiła realizację wielomilionowej inwestycji wpisanej w strategię rozwoju. Obejmuje ona rozszerzenie dotychczasowego portfolio, na które składa się pięć kluczowych kanałów (
Syfy Universal – w Polsce Sci Fi Universal,
DIVA Universal, 13th Street Universal, Universal Channel oraz Studio Universal) oraz wprowadzenie
usługi HD i VOD. Kanał Universal Channel został uruchomiony
w Japonii oraz Afryce Południowej, z kolei kanał Syfy Universal we
Francji, Wielkiej Brytanii, Beneluksie i Rosji. Kolejne zmiany planowane są na przełomie roku 2010/2011.
Badania na próbie kobiet w wieku 18-49 lat wykazały, że pojawienie się kanału Studio Universal na rynku Ameryki Południowej przyniosło
20% wzrost zysków w regionie w skali roku. Natomiast wprowadzenie Syfy Universal na rynek francuski w styczniu tego roku, zaowocowało spektakularnym wzrostem zysku o 43% w ciągu roku. Dzięki zwiększeniu udziału w rynku odbiorców, kanał ten znajduje się obecnie na drugim miejscu pod względem popularności w tej grupie wiekowej.
Od momentu wdrożenia swojej wielomilionowej strategii rebrandingu, spółka Universal Networks International powiększyła swoją grupę odbiorców
do 180 milionów, zwiększając sieć dystrybucji
do 150 krajów na całym świecie. Strategia marki zakłada inwestycję w oryginalne i najnowsze treści programowe, których zadaniem jest zwiększenie popularności kanałów.
W październiku 2009 roku Universal Networks International ogłosiło nawiązanie współpracy partnerskiej ze spółką
E1 Entertainment w zakresie produkcji „
Haven” Stephena Kinga oraz przy dramacie policyjnym „
Rookie Blue”, który zostanie wyemitowany w przyszłym tygodniu na kanale MIP-TV. Kolejnym przedsięwzięciem Universal Networks International jest współpraca z USA Network nad filmem „
Facing Kate”.
Universal Networks International po raz pierwszy globalnie zaprezentuje swoją ofertę za pośrednictwem pięciu kluczowych kanałów, wykorzystując platformy cyfrowe takie jak strona Syfy Universal, której celem jest wspieranie nowych marek.
Laurent Dumeau, Wiceprezes ds. Sprzedaży Dystrybucyjnej Universal Networks International, powiedział:
Jesteśmy zadowoleni z relacji partnerskich z naszymi klientami, które budujemy w oparciu o dystrybucję naszych marek i produktów na całym świecie, w formie dostosowanej do lokalnych rynków. Mamy nadzieję na rozwój współpracy z naszymi partnerami, udostępniając najlepsze na świecie kanały rozrywkowe naszym widzom.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.