reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Dwójka przegrała „Apetytem na życie” z konkurencją

dodano: 2010-06-10 12:37 | aktualizacja: 2010-06-10 13:07
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: Presserwis

TVP2 TVP 2 Dwójka TVP 2 od 1 marca do 8 czerwca br. w poniedziałki i wtorki o 19:00 emitowała serial "Apetyt na życie", którego średnia oglądalność wyniosła 866 tys. widzów. Największą ilość oglądających - 1,3 mln, przyciągnął pierwszy odcinek. Według danych Nielsen Audience Measurement, oglądalność serialu Dwójki była znacznie mniejsza, niż emitowanych w tym samym czasie programów konkurencyjnych stacji.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W czasie emisji serialu "Apetyt na życie" o godz. 19:00, TVP 2 miał średnio 6,8 % udziału w rynku - najmniej spośród największych stacji. Liderem pasma okazał się TVN, który emitował w tym czasie "Fakty" - 32,1 % udziału w rynku. Polsat, pokazujący m.in. "Wydarzenia" miał 20,1 % udziału w rynku, natomiast "Wieczorynkę" w TVP 1 oglądało 18,7 % widzów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...