dodano: 2010-06-15 11:29 | aktualizacja:
2010-06-15 15:57
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Transmisje meczów z Mundialu w RPA w
TVP1 i
TVP2 w pierwszych trzech dniach
oglądało średnio 2,5 mln widzów. Największą widownię przyciągnęły wieczorne rozgrywki transmitowane o godz. 20:30. W piątek Urugwaj - Francja (TVP1), w sobotę Anglia - USA (TVP2), a w niedzielę Niemcy - Australia (TVP2). Ich
średnia oglądalność wynosi po 3,1 mln widzów.
W niedzielę 13 czerwca br.
więcej widzów oglądało debatę z kandydatami na prezydenta, niż zwycięski mecz Niemców z Australią. W
Jedynce oglądało ją
średnio 3,3 mln widzów, a w
TVP Info dodatkowo 802 tys.
Wpływy z reklam emitowanych przy transmisjach z pierwszych trzech dni MŚ
przyniosły TVP 16,3 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dla porównania spotkania
Euro 2008 przez pierwsze trzy dni przyciągały do Polsatu średnio 4,3 mln widzów przed telewizorami, Stacja miała
17,1 mln zł wpływów z reklam (dane cennikowe, bez rabatów). Wysoka średnia oglądalność była z pewnością wynikiem tego, że w turnieju uczestniczyła reprezentacji Polski. Rozgrywany drugiego dnia mistrzostw mecz Polska – Niemcy oglądało
10,3 mln widzów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.