reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Reklamy 3D telewizji n bez okularów w Multikinie

dodano: 2010-06-28 17:08 | aktualizacja: 2010-06-28 17:38
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: n.pl

Neovision Telewizja nowej generacji n jako pierwsza skorzysta z wprowadzonych przez Multikino nowych trójwymiarowych nośników reklamowych opartych na technologii 3D Digital Signage umożliwiającej odbiór obrazu w 3D bez konieczności korzystania ze specjalnych okularów czy innych urządzeń dodatkowych. Tematem kampanii będzie innowacyjny pilot dziecięcy dostępny w ofercie platformy n.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Multikino, we współpracy z firmą Animade jako pierwsze w Europie wprowadza do swoich kin innowacyjny nośnik reklamowy wyświetlający obraz w technologii 3D widoczny bez okularów. Już wkrótce w holach wybranych kin sieci Multikino pojawią się monitory 3D, na których będą wyświetlane m.in. spoty reklamowe, trailery filmów i trójwymiarowe plansze reklamowe. Standy 3D Digital Signage pojawią się już 9 lipca br., w dniu premiery kultowego Shreka 3D.

Animade wybrało do tego projektu monitory opracowane i opatentowane przez niemiecką firmę Tridelity Display Solution GmbH - wiodącego producenta autostereoskopowych ekranów 3D.  Jest to najlepsze aktualnie dostępne na rynku rozwiązanie autostereoskopowe umożliwiające oglądanie efektów 3D wielu widzom bez konieczności zakładania specjalnych okularów czy korzystania z innych dodatkowych urządzeń.  

Jako pierwsza z nowego nośnika reklamowego Multikina skorzysta telewizja nowej generacji n, która już od 9 lipca br. pokazywać będzie spot 3D promujący nowy produktinnowacyjnego pilota dla dzieci, gwarantującego że w czasie oglądania telewizji młody widz nawet przypadkiem nie trafi na treści dla nieprzeznaczone.

Rozwiązanie pozwalające prezentować reklamy 3D bez okularów daje ogromną szansę i możliwości dla reklamodawców. Ze względu na imponujący efekt „pop-out” (wychodzenia z ekranu) reklamy przygotowane w tej technologii silnie zwracają i przykuwają uwagę widzów. Dynamicznie rosnące zainteresowanie obrazem 3D, sprawia że obok takiej  reklamy nie można przejść obojętnie.

Michael Russo, CEO Tridelity GmbH stwierdza, że: Monitory Tridelity 3D Multi-Viewer przyciągają uwagę widzów czterokrotnie mocniej w porównaniu do tradycyjnych ekranów Digital Signage 2D. Ostatnio wprawdzie głośno jest o monitorach 3D HDTV, jednak nie można ich stosować w reklamie, ponieważ wymagają specjalnych okularów. Trudno sobie wyobrazić sytuację, kiedy przechodnie zatrzymują się tylko po to, by włożyć specjalne okulary i obejrzeć reklamę. - mówi Wawrzyniec Walczak z firmy Animade. Nowoczesne monitory 3D bez okularów rozwiązują ten problem i docierają z obrazem i efektami 3D do wielu widzów równocześnie, a tym samym rewolucjonizują  rynek Digital Signage.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja n


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

559 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...