dodano: 2010-06-28 17:08 | aktualizacja:
2010-06-28 17:38
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Multikino, we współpracy z firmą
Animade jako pierwsze w Europie wprowadza do swoich kin
innowacyjny nośnik reklamowy wyświetlający obraz w technologii 3D widoczny bez okularów. Już wkrótce w holach wybranych kin sieci Multikino pojawią się
monitory 3D, na których będą wyświetlane m.in. spoty reklamowe, trailery filmów i trójwymiarowe plansze reklamowe.
Standy 3D Digital Signage pojawią się już 9 lipca br., w dniu premiery kultowego Shreka 3D.
Animade wybrało do tego projektu monitory opracowane i
opatentowane przez niemiecką firmę Tridelity Display Solution GmbH - wiodącego producenta autostereoskopowych ekranów 3D. Jest to najlepsze aktualnie dostępne na rynku rozwiązanie autostereoskopowe umożliwiające oglądanie efektów 3D wielu widzom bez konieczności zakładania specjalnych okularów czy korzystania z innych dodatkowych urządzeń.
Jako pierwsza
z nowego nośnika reklamowego Multikina skorzysta telewizja nowej generacji n, która już od 9 lipca br. pokazywać będzie
spot 3D promujący nowy produkt –
innowacyjnego pilota dla dzieci, gwarantującego że w czasie oglądania telewizji młody widz nawet przypadkiem nie trafi na treści dla nieprzeznaczone.
Rozwiązanie pozwalające prezentować reklamy
3D bez okularów daje ogromną szansę i możliwości dla reklamodawców. Ze względu na imponujący efekt „pop-out” (wychodzenia z ekranu) reklamy przygotowane w tej technologii silnie zwracają i przykuwają uwagę widzów. Dynamicznie rosnące zainteresowanie obrazem 3D, sprawia że obok takiej reklamy nie można przejść obojętnie.
Michael Russo, CEO Tridelity GmbH stwierdza, że:
Monitory Tridelity 3D Multi-Viewer przyciągają uwagę widzów czterokrotnie mocniej w porównaniu do tradycyjnych ekranów Digital Signage 2D. Ostatnio wprawdzie głośno jest o monitorach 3D HDTV, jednak nie można ich stosować w reklamie, ponieważ wymagają specjalnych okularów.
Trudno sobie wyobrazić sytuację, kiedy przechodnie zatrzymują się tylko po to, by włożyć specjalne okulary i obejrzeć reklamę. - mówi Wawrzyniec Walczak z firmy Animade.
Nowoczesne monitory 3D bez okularów rozwiązują ten problem i docierają z obrazem i efektami 3D do wielu widzów równocześnie, a tym samym rewolucjonizują rynek Digital Signage.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.