reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVN mistrzem wiosny

dodano: 2010-07-02 11:17 | aktualizacja: 2010-07-02 11:55
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: tvn

tvn W czerwcu 2010 r. TVN odnotował doskonałe wyniki. TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce i jedynym, który pomimo silnej oferty sportowej konkurencji, odnotował wzrost oglądalności w porównaniu z rokiem poprzednim we wszystkich kategoriach. TVN osiągnął najlepsze wyniki w komercyjnej grupie docelowej i jako jedyny wśród największych kanałów w Polsce odnotował wzrost oglądalności w porównaniu z rokiem 2009.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Udział w komercyjnej grupie docelowej (16-49) w czerwcu 2010 r.:



W czerwcu 2010 r. w naszej grupie docelowej kanał TVN utrzymał pozycję lidera rynku, znacząco wyprzedzając swoich rywali.

Udział w grupie docelowej TVN (16-49, miasta 100.000 +):



Pomimo znacznie mniejszego, w porównaniu do głównych konkurentów, zasięgu technicznego (90% gospodarstw domowych w Polsce) TVN był drugim najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w peak time i w ujęciu całodobowym oraz jedynym wśród największych kanałów, który odnotował wzrost udziału w rynku.

Ogólny udział w rynku:



TVN zakończył wiosenny sezon programowy spektakularnym sukcesem. Od marca do czerwca 2010 r. TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce w komercyjnej grupie docelowej i w swojej grupie docelowej, osiągając odpowiednio 17,3% i 20,9% udziału w rynku w ujęciu całodobowym oraz 19,9% i 25% w peak time. Nowe formaty oraz kontynuacje najbardziej popularnych programów i seriali podbiły polską publiczność. Osiem spośród dziesięciu najchętniej oglądanych programów w kanale TVN stanowiły produkcje lokalne.
  • Główny serwis informacyjny Fakty, przyciągając do 5,1 milionów widzów,był najpopularniejszym programem w sezonie wiosennym. Ze średnim udziałem w rynku w całej populacji na poziomie 32,4%, wyprzedził swojego głównego konkurenta Wiadomości.
  • Program Taniec z Gwiazdami oglądało do 4,7 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej (16-49, miasta 100,000+) wyniósł 29%.
  • Program rozrywkowy You can dance – po prostu tańcz! przyciągał do 4,1 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej wyniósł 32,1%.
  • Magazyn Uwaga! przyciągał do 3,9 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej wyniósł 25,7%.
  • Serial W-11 Wydział Śledczy przyciągał do 4,4 mln widzów, a jego średni udział w rynku w naszej grupie docelowej wyniósł 19,9%.
  • Serial Detektywi oglądało do 3,5 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej wyniósł 24,2%.
  • Serial Na Wspólnej oglądało do 4,1 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej wyniósł 29,2%.
  • Serial Majka przyciągał do 3,5 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej wyniósł 31,8%.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...