reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat wyprzedził TVN

dodano: 2010-07-23 11:31 | aktualizacja: 2010-07-23 12:41
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: Wirtualnemedia

Polsat logo od 2006 Według danych TNS OBOP, telewizja Polsat w pierwszym półroczu 2010 r. uzyskała największą oglądalność wśród młodych widzów między 16, a 24 rokiem życia - przy 19,54 % udziału w rynku, wyprzedzając tym samym stację TVN, która zajęła drugie miejsce. Obie stacje straciły jednak widzów na rzecz kanałów tematycznych.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupy wiekowej 16-24, Polsat zyskał 19,54% udziału w rynku, z przed rokiem wynosiły one 21,34%. Z kolei TVN miał 15,87%, a przed rokiem jego udziały wynosiły 16,03%.

Wyniki powyżej średniej swojego udziału zanotowały m.in. TV4 - 2,93%, Viva Polska - 2,28%, 4fun.tv - 1,7%, TV Puls - 1,57%, MTV Polska - 1,25% oraz Comedy Central - 1,25%.

Gorsze wyniki udziału na rynku zanotowały między innymi stacje: TVP1 - 13,43%, TVP2 - 12,49%, TVP INFO - 1,79%, TVN24 - 1,52%, a także AXN - 0,59%.

dane TNS OBOP dla portalu Wirtualnemedia.pl.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...