dodano: 2010-11-16 19:01 | aktualizacja:
2010-11-16 19:57
autor: Janusz Sulisz |
źródło: mediamikser.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Nie koncentrujemy się na budowaniu zasięgu kanałów, gdyż w tym momencie rozszerza się on samoistnie. Pewien etap rozwoju rynków Europy Środkowo-Wschodniej mamy już za sobą, kanały tematyczne osiągnęły olbrzymi zasięg i stały się równoprawnym uczestnikiem gry rynkowej - powiedział Maciej Bral. Zaznaczył, że w chwili obecnej Disney skupia się na konkurencyjności: inwestowaniu w lokalną widownię, budowaniu popularności oraz promowaniu nowych produkcji i innych działaniach marketingowych.
Disney Cinemagic znany jest widzom we Francji, Niemczech, Portugalii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Irlandii. W wielu przypadkach stał się zastępstwem za
Toon Disney. Disney Cinemagic to największe hity filmowe dla dzieci i najpopularniejsze kreskówki. Byłby to czwarty kanał Disneya w Polsce, po
Disney Channel, Disney XD i Playhouse Disney.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.