reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Disney Junior od 1 czerwca w Polsce

dodano: 2011-02-10 10:18 | aktualizacja: 2011-02-11 13:26
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: Disney Channels/Press

Disney Junior W Dzień Dziecka (1 czerwca br.) kierowany do przedszkolaków kanał Playhouse Disney zmieni nazwę na Disney Junior. Zmiana ma charakter globalny, a nową nazwę wprowadzono już m.in. w USA i Wielkiej Brytanii. Wraz ze zmianą nazwy zostanie wzbogacona także oferta programowa. Pojawią się nowe seriale dla dzieci w wieku 2-7 lat i ich rodziców oraz - tu nowość - filmy fabularne. Jak twierdzi dyrekcja Disney Channels, nowa nazwa lepiej pasuje do kanału dla przedszkolaków. Oczywiście zmiana zostanie wsparta kampanią reklamową (telewizja, prasa i Internet).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Podążając za sukcesem serialu „Przystanek dżungla”, który powstaje w europejskim centrum produkcji Disneya, globalny programming Disney Junior zostanie uzupełniony lokalnymi produkcjami i formatami. Drugi sezon nominowanego do nagrody BAFTA serialu „Przystanek dżungla” będzie częścią nowej ramówki kanału Disney Junior.

W Disney Junior pojawią się dobrze znane i uwielbiane przez polskich przedszkolaków pozycje, jak „Klub przyjaciół Myszki Miki”, „Złota Rączka” czy „Agent Specjalny Oso”, jak również zupełnie nowe programy, takie jak „Jake i Piraci z Nibylandii”, którego premiera odbędzie się w momencie uruchomienia kanału Disney Junior.

Beth Gardiner, Vice President, Original Programming and Development, Disney Junior EMEA mówi: Disney Junior będzie łączyć dziedzictwo klasycznego sposobu opowiadania historii z uroczymi postaciami, muzyką oraz nauką poprzez zabawę, aby zapewnić dzieciom i rodzicom doskonałe wrażenia podczas oglądania. Po wysłuchaniu refleksji i obaw rodziców opracowaliśmy naszą ofertę tak, aby zagwarantować spełnienie ich potrzeb. Pozostawimy najlepsze propozycje Playhouse Disney i wprowadzimy nowe programy, które spodobają się naszym dotychczasowym widzom. Stworzymy i pokażemy również programy dla dzieci w wieku sześciu i siedmiu lat, które są jeszcze zbyt małe, aby oglądać inne kanały Disneya.

Maciej Bral, dyrektor generalny Disney Channels na Europę Środkowo-Wschodnią poinformował również, że od marca kanał monitorować będzie Nielsen Audience Measurement, jak na razie nie planuje się także emisji reklam. Nie wykluczył też poszerzenia oferty Disneya od kanał nadający w wysokiej rozdzielczości. – To zależy od operatorów. Deklarowaliśmy gotowość uruchomienia kanału HD – twierdzi Bral.

Na polskim rynku telewizyjnym Playhouse Disney dostępny jest od września ub.r. Oferują go sieci kablowe oraz platformy satelitarne Cyfrowy Polsat i TP. W polskim portfolio Disneya znajdują się też Disney Channel i Disney XD.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...