reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Beata Mońka prezesem spółki CANAL+ Cyfrowy

dodano: 2011-04-12 13:51 | aktualizacja: 2011-04-12 13:55
autor: Anita Dąbek | źródło: C+

CANAL+ Cyfrowy Z dniem 4 maja br. Beata Mońka obejmie stanowisko Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., operatora platformy cyfrowej CYFRA+ i nadawcy kanałów telewizyjnych, m. in. CANAL+. W ramach struktur CANAL+ Group, będzie raportować do Guy Lafarge’a, CEO CANAL+ OVERSEAS, spółki prowadzącej działania płatnej telewizji na rynkach międzynarodowych.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Do czerwca br. w nowe obowiązki Beatę Mońkę wprowadzać będzie Jacques-Aymar de Roquefeuil, Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu CANAL+ OVERSEAS, pełniący dotychczas funkcję CEO spółki CANAL+ Cyfrowy.

Beata Mońka ma 17-letnie doświadczenie w zarządzaniu, marketingu i sprzedaży. Przez ostatnie ponad 5 lat pełniła funkcję Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego grupy komunikacyjnej Young&Rubicam Brands z holdingu WPP. W ramach Y&R Brands zarządzała kilkoma spółkami (m. in. Y&R, Wunderman, Raymond, itd.), w których tworzyła i rozwijała usługi w zakresie doradztwa strategicznego, brand coachingu, badań, reklamy, public relations, CSR, digital/ interactive, eventów, marketingu sportowego, produkcji telewizyjnej (w tym 2D i 3D), radiowej, internetowej i wydawniczej.

Karierę zawodową rozpoczęła w agencji Young&Rubicam w Melbourne, w Australii. Po powrocie do Polski dołączyła do Grey Warszawa. Następnie pracowała w grupie DDB, gdzie pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Zarządzającego i Członka Zarządu odpowiadając za obsługę klientów oraz działalność operacyjną i rozwój agencji CP DDB i spółek grupy. W 2004 roku objęła stanowisko Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu i Sprzedaży w wydawnictwie Axel Springer (odpowiadając m. in. za takie tytuły, jak Fakt, Newsweek czy Forbes).

Z wykształcenia ekonomistka, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na wydziale Handlu Zagranicznego oraz Swinburne University of Technology – Business Faculty w Melbourne (Australia). Zawodowo pasjonatka zarządzania markami, członek Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie Awards, jurorka konkursu Media Trendy, szkoleniowiec i prelegentka na licznych konferencjach branżowych z zakresu marketingu i reklamy, członek Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR, członek IAB oraz Klubu Rady Polskiego Biznesu. W ubiegłym roku Beata Mońka została Finalistką Konkursu Business Woman 2009 organizowanego przez Radio PiN i BRE BANK - w którym brane były pod uwagę osiągnięcia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, w tym osiągane wskaźniki finansowe.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...