SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Viacom Blink! w Polsce latem 2011

dodano: 2011-05-06 09:32 | aktualizacja: 2011-05-06 09:39
autor: Anita Dąbek | źródło: Viacom

Viacom International Media Networks (VIMN), część Viacom Inc., oraz Endemol - niezależny producent programów tv na świecie ogłosiły strategiczne partnerstwo, wprowadzając na rynek nowy, międzynarodowy kanał rozrywkowy, skierowany do kobiet między 16 a 49 rokiem życia – Viacom Blink!. Pierwszym krajem na świecie, w którym zadebiutuje Viacom Blink! będzie Polska. W momencie startu latem br., stacja będzie dostępna w ofercie Multimedia Polska oraz telewizji n, jak również u innych dostawców, docierając do ponad 1 mln gospodarstw domowych.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Aktualnie VIMN oraz Endemol rozważają również możliwość rozszerzenia dystrybucji kanału o takie rynki, jak kraje Europy Środkowej, Bliskiego Wschodu czy Ameryki Łacińskiej. Za wprowadzenie Viacom Blink! na rynek odpowiada Bhavneet Singh - Managing Director oraz Executive Vice President, Emerging Markets wraz z zespołem w składzie Miki Chojnacka - Vice President, Entertainment oraz Nicholas Walters - Vice President, Corporate Development VIMN’s Emerging Markets.

Viacom Blink! zaoferuje widzom premierową ofertę programową, złożoną z najlepszych propozycji i formatów telewizyjnych ze światowej oferty firmy Endemol: seriale i programy obyczajowe, lifestyle`owe, komediowe, reality TV, dokumentalne oraz game shows. W ramach długoterminowej współpracy między partnerami, VIMN otrzyma dostęp do ponad 4 000 godzin programów do wykorzystania w telewizji oraz na platformach cyfrowych. W pierwszym roku stacja wyemituje około 800 premierowych godzin programów z segmentu premium,  a w kolejnych latach - około 650 godzin. Wśród najciekawszych propozycji znajdą się znane na świecie seriale (Hot in Cleveland - Rozpalić Cleveland, Rescue Special Ops - Ekipa ratunkowa, The Secret Life of Us, Spirited, Home and Away), programy lifestyle`owe (Make Me A Supermodel, Gok`s Fashion Fix), formaty rozrywkowe i reality (The Little Couple - Wielka miłość małych ludzi, Fear Factor – Nieustraszeni) czy wybór najlepszych programów i seriali dokumentalnych (Forensic Investigators – Sekrety zbrodni). VIMN prowadzi również rozmowy z dystrybutorami, aby ofertę programową Viacom Blink! poszerzyć również o propozycje filmowe.

Viacom Blink! dołączy do międzynarodowej rodziny kanałów z portfolio Viacom International Media Networks, która obejmuje znane na całym świecie kanały dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych widzów, oferując najwyższej jakości rozrywkę. Nowy kanał skierowany będzie przede wszystkim do kobiet. Wraz ze startem stacji VIMN zaoferuje swoim partnerom dystrybucyjnym oraz klientom reklamowym unikalną propozycję z ofertą, dobraną do potrzeb i zainteresowań głównie żeńskiej części publiczności. Dodatkowo, Viacom Blink! będzie stanowił cenne rozwiązanie dla marketerów, które umożliwi im skuteczną komunikację z atrakcyjną i dynamiczną grupą docelową.

Bob Bakish - prezes i CEO VIMN, stwierdził: Wprowadzenie stacji Viacom Blink! powiększy i dodatkowo uatrakcyjni naszą bogatą ofertę marek o międzynarodowym zasięgu, na którą składają się tak znane stacje, jak MTV, Nickelodeon, Comedy Central, Viva czy COLORS. Partnerska współpraca z firmą Endemol to połączenie cenionej oferty programowej z naszą silną obecnością na światowym rynku medialnym oraz doświadczeniem w tworzeniu i budowaniu marek o międzynarodowym zasięgu. Dzięki temu, możemy naszym odbiorcom oraz partnerom biznesowym zaoferować całkiem nową, interesującą propozycję.

Ynon Kreiz, prezes i CEO Endemol, dodaje: VIMN to jeden z największych graczy na rynku światowej rozrywki i jesteśmy niezwykle zadowoleni z faktu iż możemy połączyć razem siły. Rezultatem naszej międzynarodowej, partnerskiej współpracy jest unikalny projekt, który oferuje tysiące godzin programów z bogatego portfolio firmy Endemol. Liczymy na owocną współpracę z VIMN, która sprawi że Viacom Blink! stanie się międzynarodowym hitem wśród widzów na całym świecie.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.
levytv
2011-05-09 21:05:38
A kto vive ogląda jeszcze? Bannery reklamowe na 50% ekranu + te seriale.. Na cyfrze+ jest kanał Trance bardzo lubie go oglądać świetna muza zadnych reklam na ekranie to jest to, a no tak w N jestescie skazani na waszą vive i 4funtv
rad
2011-05-08 17:25:26
TNK jest do kitu !!!!
Marcin
2011-05-08 15:59:55
"Zepsuli już wszystko co się da - MTV Polska już nie jest nawet stacją muzyczną, zniszczyli VH-1 Polska..." A kolejna będzie Viva Polska. Zauważyliście coraz większą ilość show na tym kanale? Już teraz pojawiają się seriale a niedługo dojdą bajki i... to będzie koniec Vivy Polska tak jak nastąpił koniec Vivy Germany.
Marcin
2011-05-08 15:57:35
A co z kanałami muzycznymi?!!! Dodawane są kolejne programy typu TLC czy TVN Style a z muzyką w polskich platformach jest krytycznie!!! Gdzie są MTV Dance, MTV Hits, VH1 Classic????!!!! Rzygać się chce już tymi programami które są wprowadzane. Albo seriale albo lifestyle. Boże!
nkowicz
2011-05-08 10:52:43
No i co powiecie teraz szczekające psy z CP i C+? Która platforma najlepsza?
obywatel_m
2011-05-07 21:23:28
Zauważyłem jakiś czas temu, że na forum satkuriera, pojawiły się jakieś bojówki i kibice nki, którzy chyba są za mało odważni, żeby iść na mecz zrobić zadymę i muszą anonimowo wyżywać się w siecie. Jak ktoś napisze, że ma Cyfrę, ma zwyczajnie przechlapane, zupełnie jakby to była jakaś sprawa życia i śmierci. Ludzie to tylko telewizja i tak więcej czasu spędza się teraz w internecie.
slonio
2011-05-07 12:52:29
@tomek: tego kanału nie chciałbym nawet FTA, kolejny programik na wzór "tańca z gwiazdami"...
maxx
2011-05-07 07:47:10
oglądacie więcej reality show to nas zasypią tym gów...em inteligentny narodzie !
Piotr
2011-05-06 19:09:15
Kiedy doczekamy się 16:9 na kanałach produkowanych przez Viacom? Comedy Central z serialami wykastrowanymi do 4:3 to kpina. W dodatku nadawca sam nie przestrzega własnej ramówki, przec co zaplanowanie nagrania na PVR przez EGP jest wręcz niemożliwe. Zepsuli już wszystko co się da - MTV Polska już nie jest nawet stacją muzyczną, zniszczyli VH-1 Polska... teraz tworzą kolejny kanał z głupimi reality shows z ameryki.
boss
2011-05-06 16:24:14
niech ten kanał powinien zawitać również do cyfrowego polsatu
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Ferguson Ariva 4K Combo

Odbiornik Ferguson Ariva 4K - odbiornik satelitarny Ultra HD i...

549 zł Więcej...

Odbiornik Dreambox 7080 HD Twin

Dreambox 7080 HD - topowy model z Dream Multimedia posiadający...

2390 zł Więcej...

Odbiornik AX 4KBOX HD51

AX 4K HD51 - najnowszy odbiornik Ultra HD marki AX....

1290 zł Więcej...