dodano: 2011-05-30 19:47 | aktualizacja:
2011-05-30 19:53
autor: Jacek Grzeszczak |
źródło: Cyfrowy Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po ogłoszeniu upadłości przez firmę
MMD odpowiedzialną za produkcję i pozyskiwanie reklamodawców,
Cyfrowy Polsat nie widzi aktualnie możliwości dalszego wydawania „
tv2TYGODNIKA” w formie papierowej. Jak dotychczas żaden inny podmiot nie podjął się realizacji projektu w takim zakresie.
Decyzję o wstrzymaniu wydawania „tv2TYGODNIKA” podejmowaliśmy z wielkim trudem, zwłaszcza że chęć jego otrzymywania zadeklarowało aż 1,5 miliona naszych Abonentów. Niestety nasz strategiczny partner, spółka MMD, nie wywiązał się z umowy, nie generował oczekiwanych przychodów reklamowych i finalnie ogłosił upadłość. Celem uruchomienia „tv2TYGODNIKA” było zwiększenie satysfakcji abonentów z naszych usług oraz zaproponowanie im narzędzia ułatwiającego korzystanie z oferty platformy. Cyfrowy Polsat nigdy nie dążył do rozwoju działalności na rynku prasowym, dlatego nie widzimy aktualnie możliwości kontynuowania projektu samodzielnie. Zgodnie z naszą długofalową strategią stawiamy na rozwój usług internetowych – mówi
Dominik Libicki, Prezes Zarządu
Cyfrowego Polsatu.
W zrealizowanych badaniach „
tv2TYGODNIK” został bardzo dobrze oceniony przez abonentów
Cyfrowego Polsatu. Dla ponad 95% stanowił wzbogacenie i dodatkowe uzupełnienie oferty platformy. Czytelnicy docenili nie tylko atrakcyjną treść, ale także przejrzystą i przyjazną formę graficzną. 80% respondentów odebrało pojawienie się tytułu w domu jako wyraz dbałości o klienta. Dla takiego samego odsetka odbiorców „
tv2TYGODNIK” stał się jedynym wybieranym przez nich magazynem telewizyjnym. Co ważne, w 65% domów był czytany przez wszystkich członków rodziny.
Tak pochlebne opinie na temat „tv2TYGODNIKA” świadczą o jego dużym potencjale wzrostu. Będziemy pracować nad wznowieniem magazynu w nowym kształcie, co uwarunkowane jest nawiązaniem współpracy z wiarygodnym, rzetelnym i doświadczonym w prowadzeniu tego typu projektów prasowych partnerem – dodaje
Dominik Libicki.
Jednocześnie z uwagi na coraz większą popularność urządzeń mobilnych i rosnące zapotrzebowanie na dostęp do usług elektronicznych,
Cyfrowy Polsat już w czerwcu br. udostępni swoim klientom spersonalizowany elektroniczny przewodnik po programach dostarczany bezpłatnie na skrzynkę e-mail użytkownika.
Natomiast w drugiej połowie roku uruchomiona zostanie bezpłatna aplikacja z programem telewizyjnym na urządzenia mobilne, takie jak iPhone’y, iPady oraz wszelkiego rodzaju tablety i smartfony.
Obecny serwis internetowy
Cyfrowego Polsatu dostępny pod adresem
www.cyfrowypolsat.pl oferuje bogaty przewodnik telewizyjny po ponad 350 polskich oraz zagranicznych kanałach telewizyjnych, a co miesiąc odwiedza go ponad milion użytkowników.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.