reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

1 czerwca w Polsce ruszył Disney Junior

dodano: 2011-06-01 10:36 | aktualizacja: 2011-06-01 11:42
autor: Anita Dąbek | źródło: In. własna/Disney Junior

Disney Junior Zgodnie z zapowiedziami, w Dzień Dziecka, 1 czerwca 2011 roku wystartował kanał dla dzieci w wieku 2-7 lat i ich rodziców Disney Junior. Zastąpił on nadawany do tej pory u wielu operatorów kanał Playhouse Disney. Dostęp do niego mają obecnie abonenci Cyfrowego Polsatu, TP i wybranych sieci kablowych. Disney Junior to nowy kanał, który skupia się na edukacji dzieci i odzwierciedla emocjonalne przywiązanie całych pokoleń widzów do bajek i postaci Disneya, zarówno tych klasycznych, jak i współczesnych.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jednym z założeń kanału jest zachęcanie rodziców i dziadków, aby wspólnie z dziećmi uczestniczyli w magicznych historiach, jakie od lat opowiada im Disney. Emitowane seriale animowane i fabularne będą jednocześnie umożliwiać dzieciom zabawę z ich ulubionymi bohaterami oraz naukę. Dzięki ofercie programowej mali widzowie będą mogli poznać podstawy matematyki, a także nauczyć się języków obcych czy od najmłodszych lat odkrywać tajniki zdrowego odżywiania i stylu życia.

W trakcie przygotowywania programów Disney zatrudnia specjalistów od edukacji i rozwoju dzieci, aby mogli ocenić wszystkie założenia i scenariusze. Wizja marki Disney Junior powstała dzięki bliskiej współpracy z rodzicami, a wszystkie treści zostały zaakceptowane przez mamy.

Kanał Disney Junior, uruchomiony w Wielkiej Brytanii 7 maja 2011 r., osiągnął rekordowe rezultaty zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Tylko podczas pierwszego tygodnia nadawania, zgromadził aż 2.550.000 widzów i stał się kanałem numer jeden wśród płatnych stacji dziecięcych kierowanych do widzów w wieku 4-9 lat, a także wśród płatnych stacji kierowanych do dzieci w wieku przedszkolnym (4+). Tym samym, Disney Junior odnotował roczny wzrost oglądalności na poziomie odpowiednio 55 proc. i 70 proc. w stosunku do swojego poprzednika – kanału Playhouse Disney. Za sprawą popularnego serialu „Jake i Piraci z Nibylandii”, którego premiera odbyła się w dniu startu kanału, Disney Junior przyciągnął przed telewizory aż 65.000 widzów w wieku 4+, pokonując najlepszy jak dotąd rezultat Playhouse Disney.

Parametry techniczne:

HOT BIRD 9 (13°E)
tp. 120 (10,911 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4, DVB-S/QPSK)
SID: 15907
PID V: 507
PID A: 339, 439
kodowanie: Viaccess PC3.0

HOT BIRD 8 (13°E)
tp. 79 (12,284 GHz, pol. H, SR: 27500, FEC: 5/6, DVB-S/QPSK)
SID: 10552
PID V: 4161
PUD A: 4153, 4160
kodowanie: Nagra Media Access



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

579 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...