reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

CYFRA+: 9 nowych kanałów HD, więcej 3D

dodano: 2011-09-21 17:21 | aktualizacja: 2011-09-21 19:04
autor: Jacek Grzeszczak | źródło: CYFRA+

CYFRA+ HD CYFRA+ przedstawiła swoje plany dotyczące rozwoju swojej oferty programowej na jesień 2011. Do oferty dołączy łącznie aż 9 nowych kanałów w wysokiej rozdzielczości. Jako pierwsze, już 28 października, wystartują zapowiadane CANAL+ GOL HD i CANAL+ Weekend HD. 11 listopada nastąpi dalszy ciąg - kanały tematyczne CANAL+ zmienią swoje nazwy i wystartują z przekazem HD. Będą to: Ale Kino+ HD, Planete+ HD, Kuchnia+ HD, Domo+ HD, TeleTOON+ HD, Hyper+ HD i MiniMini+ HD.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tej jesieni CYFRA+ zaoferuje abonentom wszystkie kanały własne w HD, w tym pełen zestaw pięciu kanałów premium CANAL+ a także Ale Kino+ HD, Planete+ HD, Kuchnia+ HD, Domo+ HD, TeleTOON+ HD, Hyper+ HD oraz MiniMini+ HD. Do oferty dołączył 2 września Hustler HD 3D, a do końca roku na platformie pojawią się kolejne kanały w wysokiej rozdzielczości. Będzie też rozwijane pasmo CANAL+ 3D – miesięcznie co najmniej 2 seanse filmowe w 3D, a także wybrane relacje sportowe.

Dzięki nowemu transponderowi CYFRY+ znacząco wzrosły możliwości techniczne platformy. Umożliwi to m.in. poszerzanie oferty HD, a także sukcesywne zwiększanie liczby programów w trójwymiarze” – mówi Jarosław Kordalewski, Dyrektor Pionu Technologii i Systemów spółki CANAL+ Cyfrowy.

Więcej sportu w HD

  

Jako pierwsze zostaną uruchomione wersje HD kanałów sportowych. Ze względu na bogatą ofertę, w szczególności w zakresie praw piłkarskich już 28 października do CANAL+ Sport HD dołączą CANAL+ GOL HD i CANAL+ Weekend HD. Tym samym CANAL+ będzie pierwszą polską telewizją z trzema własnymi kanałami sportowymi nadawanymi w wysokiej rozdzielczości. Już w weekend 28-30 października będzie można w nich obejrzeć relacje HD ze wszystkich meczów 12. kolejki T-Mobile Ekstraklasy, w tym szlagiery Lech – Legia i Śląsk - Lechia. Ponadto transmitowane będą hity najlepszych lig zagranicznych m.in. Chelsea - Arsenal, Everton – Manchester United, Inter – Juventus, Roma – Milan, Barcelona – Mallorca, Real Sociedad – Real MadrytLyon – Saint-Etienne.

Więcej CANAL+3D

Już od jesieni w paśmie CANAL+3D każdego miesiąca pojawią się dwa seanse filmowe w trójwymiarze, w tym pozycje nadawane w „prime timie". W tym sezonie abonenci CANAL+ zobaczą w 3D także kilka najciekawszych relacji sportowych, w tym mecz T-Mobile Ekstraklasy. CANAL+ Cyfrowy planuje uruchomienie kanału 3D, w którym będzie pojawiało się jeszcze więcej programów w trójwymiarze.



Więcej wszystkich programów w HD

11 listopada wszystkie stacje tematyczne CANAL+ Cyfrowego zmieniają nazwy i rozpoczynają równolegle nadawanie w standardzie HD. Już od pierwszego weekendu po zmianach, na ich antenie będzie można zobaczyć wyjątkowy zestaw filmów, dokumentów, reality show, produkcji własnych i programów dla dzieci w wysokiej rozdzielczości.

CYFRA+ ma bogatą rodzinę autorskich stacji tematycznych i zestaw pięciu własnych kanałów premium CANAL+. To ogromny atut naszej platformy. W telewizji wciąż najważniejszy jest kontent, a ten mamy najbogatszy, najbardziej różnorodny i na najlepszym poziomie. Chcemy to podkreślać w każdym aspekcie - poczynając od jakości emisji w HD, przez wzmocnioną ofertę programową, na identyfikacji wizualnej kończąc” - mówi Beata Mońka, Prezes Zarządu CANAL+ Cyfrowy. I dodaje – „Chcemy, aby znak „+” jednoznacznie kojarzył się z gwarancją jakości, a konsumenci mogli łatwiej rozpoznać nasze marki wśród wielu innych. W ten sposób klient poszukujący oferty dopasowanej do potrzeb całej rodziny i w najkorzystniejszej relacji ceny do jakości, będzie wiedział, że ma skierować swoje kroki właśnie do CYFRY+”.

Od 11 listopada nazwy kanałów i ich logotypy zostaną opatrzone znakiem „+”, akcentując związek z marką CANAL+ i platformą CYFRA+. Jednocześnie zachowały charakterystyczne elementy, które pozwolą odbiorcy z łatwością rozpoznać każdą ze stacji. Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmą także oprawy antenowe kanałów, ich serwisy internetowe oraz wszelkie materiały BTL. Rebranding będzie wsparty intensywną kampanią komunikacyjną w prasie i Internecie.

11 listopada równolegle ruszają wszystkie nasze stacje tematyczne pod nowymi nazwami i w standardzie HD. To odpowiedź na zapotrzebowanie abonentów, którzy chcą otrzymywać wartościowy kontent w najlepszej jakości. Już w pierwszy weekend po zmianie, 11-13 listopada abonenci obejrzą wyjątkowy zestaw filmów, dokumentów, produkcji własnych i reality show w wysokiej rozdzielczości” - mówi Beata Ryczkowska, Dyrektor Wykonawcza Pionu Programowego spółki CANAL+ Cyfrowy.


ale kino+ HD zaprosi widzów na polską premierę filmu „Dzień z życia” - okrzykniętego wydarzeniem tegorocznego MFF w Berlinie. Dokument, wyprodukowany przez Ridleya Scotta powstał w całości z materiałów nadesłanych przez użytkowników serwisu YouTube. W tym pionierskim projekcie wzięło udział 80.000 osób ze 197 krajów. Widzowie obejrzą również „Kontakt” z Jodie Foster, „Rozgrywkę” z Robertem De Niro i Marlonem Brando, a także pierwszy odcinek brytyjskiego serialu „Luther”, uznanego za jeden z najlepszych seriali kryminalnych tego roku. Odtwórca tytułowej roli, Idris Elba, został nominowany za tę kreację do najważniejszych branżowych nagród: Złotego Globu, Emmy i Satelity.


PLANETE+ HD pokaże - wprost z tegorocznej edycji festiwalu PLANETE DOC - film „Życie Jane” o pracy i życiu słynnej ekolożki i badaczki zachowań społecznych szympansów - dr Jane Goodall, która zdobyła Nagrodę Miesięcznika FOCUS dla największej osobowości festiwalu. Stacja zaprezentuje też dwa dokumenty poświęcone Bruce’owi Lee – „Bruce Lee. Droga wojownika” i „Bruce Lee sam o sobie” oraz „Zwodnicze obietnice” - kontrowersyjną opowieść o handlu ludźmi.


Kuchnia+ HD wyemituje drugą serię programu „Jakubiak w sezonie”, w którym Tomasz Jakubiak przekonuje do rodzimych, sezonowych produktów. Słynny Jamie Oliver zaprosi na „Rybną kolację Jamiego”. W programie „Dwóch łakomych Włochów”, szefowie kuchni Antonio Carluccio i Gennaro Contaldo opowiedzą o włoskiej kuchni i swoim kraju, zaś w „Martha piecze” będzie można podziwiać wypieki Marthy Stewart. Emocje miłośników reality rozpalą uczestnicy serii „Top Chef: desery”. W ramach cyklu Kuchnia.tv Food Film Fest pojawią się najlepsze festiwalowe dokumenty: „Farma na ciężarówce” i „Historia Zażartego Pete’a”.


W Domo+ HD będzie można obejrzeć premierowo najnowszą produkcję stacji - dokumentalny film zrealizowany w koprodukcji z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego i we współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie „Poużywajmy sobie. Historia polskiego wzornictwa”. To podróż przez dziesięciolecia polskiego designu, od początków XX wieku po czasy współczesne. Światowe trendy w projektowaniu widzowie poznają oglądając „Top Design” - reality, łączące sztukę aranżacji wnętrz z ekscytującą rywalizacją oraz „Wnętrza za milion dolarów” - program o pracy najbardziej rozchwytywanych dekoratorów wnętrz. Wystartuje również „Wszyscy dla jednego” – społeczny projekt Debbie Travis.


teleTOON+ HD – najnowsza marka telewizji dla dzieci, która startuje 1 października, w listopadzie emitować będzie nowe seriale - „Gawayn” o 10-letnim chłopcu, który pragnie zostać rycerzem, a także niespotykany dotąd w polskiej telewizji dziecięcej proekologiczny „The Green Squad”, którego bohaterowie podróżują po świecie, by chronić największe skarby przyrody.


Hyper+ HD zaprosi na kultowy, pełnometrażowy film anime „Bleach” a z okazji 10. urodzin pokaże relację z wyścigu o tytuł Gracza Dekady Hypera oraz odcinki programów autorskich, które przypomną jak Hyper zmieniał się na przestrzeni lat.


W MiniMini+ HD najmłodsi śledzić będą najnowsze przygody małej wyścigówki ze Srebrnego Toru w drugiej serii animacji „Rajdek” i oglądać nowe odcinki „Czytanek Rybki MiniMini” z udziałem m.in. Zbigniewa Zamachowskiego, Małgorzaty Foremniak i Katarzyny Skrzyneckiej.

W ramach konsolidacji wizerunkowej wszystkich marek należących do spółki CANAL+ Cyfrowy, rozpoczęto też proces rebrandingu sieci dystrybucji CYFRY+, który obejmie 1100 punktów sprzedaży i zakończy się w trzecim kwartale 2012 roku. „Od centrów CYFRY+, przez punkty naszych dystrybutorów, w tym sieci VOBIS, aż po stoiska w hipermarketach – wszystkie te lokalizacje będą miały - przygotowaną według najnowszych światowych standardów - ultranowoczesną, ale i bardzo przyjazną klientowi aranżację, która jednoznacznie pokaże konsumentowi, że trafił do „jedynej takiej telewizji” - podkreśla Grzegorz Bruski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Komercyjnego CANAL+ Cyfrowy.  


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CYFRA+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...