reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Oglądalność TV Trwam maleje z roku na rok

dodano: 2012-04-25 10:21 | aktualizacja: 2012-04-25 10:53
autor: Jerzy Kruczek | źródło: wirtualnemedia.pl

TV Trwam 2011 Z raportu Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność TV Trwam, odbieranej głównie przez osoby starsze, maleje z roku na rok. Nielsen Audience Measurement monitoruje stację, która wystartowała 12 czerwca 2003 roku, od 2006 roku i wtedy jej średnia oglądalność minutowa wynosiła niemal 9 tys. widzów, co przekładało się na 0,15 proc. udziału w rynku. Teraz jest to 5,5 tys. widzów przy udziale na poziomie 0,08 proc. (w okresie od 1 stycznia do 22 kwietnia br.).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W 2006 roku chociaż na minutę TV Trwam włączyło w sumie ponad 8,1 mln widzów, a w 2011 roku program stacji obejrzało łącznie 3,37 mln osób, zaś pierwszych niecałych czterech miesiącach 2012 roku - 1,79 mln. Zasięg techniczny TV Trwam w tym okresie nieznacznie się zmienił - w marcu 2006 roku kanał docierał do 30,5 proc. gospodarstw domowych w Polsce, a w marcu br. do 28,7 proc.

TV Trwam można oglądać w sieciach kablowych (UPC Polska / Aster, Vectra, Multimedia Polska, Inea i Toya) i w przekazie satelitarnym FTA z 19,2°E (nie ma z 13°E, gdzie nadają polskie platformy satelitarne).

Z danych telemetrycznych wynika, że TV Trwam śledzą głównie kobiety, które stanowią ok. 77 proc. Aż ok. 85 proc. widowni religijnej stacji to osoby po 60. roku życia. Kanał praktycznie nie jest oglądany na wsi - mieszka tam jedynie 0,24 proc. jego widzów, najwięcej oglądających ma w małych miastach - ich mieszkańcy stanowią 63 proc. jego audytorium. TV Trwam oglądają głównie emeryci - ok. 87 proc. TV Trwam śledzą głównie osoby z wykształceniem średnim i z miesięcznymi dochodami poniżej 1400 zł. Największą oglądalność odnotowuje się w woj. śląskim - ok. 24 proc., mazowieckim - ok. 15 proc., dolnośląskim - ok. 12 proc.

Nielsen Audience Measurement nie prowadzi monitoringu programowego ani spotów reklamowych, bo TV Trwam nigdy nie podpisała umowy w tej sprawie z instytutem.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...