dodano: 2012-04-25 10:21 | aktualizacja:
2012-04-25 10:53
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: wirtualnemedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W 2006 roku chociaż na minutę
TV Trwam włączyło w sumie ponad 8,1 mln widzów, a w 2011 roku program stacji obejrzało łącznie
3,37 mln osób, zaś pierwszych niecałych czterech miesiącach 2012 roku - 1,79 mln. Zasięg techniczny TV Trwam w tym okresie nieznacznie się zmienił - w marcu 2006 roku kanał docierał do 30,5 proc. gospodarstw domowych w Polsce, a w marcu br. do 28,7 proc.
TV Trwam można oglądać w
sieciach kablowych (UPC Polska / Aster, Vectra, Multimedia Polska, Inea i Toya) i w przekazie satelitarnym
FTA z 19,2°E (nie ma z 13°E, gdzie nadają polskie platformy satelitarne).
Z danych telemetrycznych wynika, że TV Trwam śledzą głównie
kobiety, które stanowią ok.
77 proc. Aż ok.
85 proc. widowni religijnej stacji to osoby
po 60. roku życia. Kanał praktycznie nie jest oglądany na wsi - mieszka tam jedynie 0,24 proc. jego widzów, najwięcej oglądających ma w
małych miastach - ich mieszkańcy stanowią
63 proc. jego audytorium. TV Trwam oglądają głównie
emeryci - ok.
87 proc. TV Trwam śledzą głównie osoby z wykształceniem
średnim i z
miesięcznymi dochodami poniżej 1400 zł. Największą oglądalność odnotowuje się w
woj. śląskim - ok. 24 proc., mazowieckim - ok. 15 proc., dolnośląskim - ok. 12 proc.
Nielsen Audience Measurement nie prowadzi monitoringu programowego ani spotów reklamowych, bo TV Trwam nigdy nie podpisała umowy w tej sprawie z instytutem.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.