reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Noworoczne zmiany w TVP Sport

dodano: 2013-01-02 22:48
autor: Peter Parker | źródło: Inf. własna

TVP Sport Wraz z rozpoczęciem nowego roku TVP Sport wdrożył kilka nowości na swojej antenie. W dwa lata od zmiany formatu na 16:9 oraz startu nowej identyfikacji, zaprzestano emisji logotypu ekranowego w "safe-area" a także wprowadzono zegar reklamowy.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sportowy kanał Telewizji Polskiej dotychczas umieszczał swoje logo w bezpiecznym obszarze (safe-area). Dzięki temu po przycięciu obrazu do formatu 4:3 znak wciąż był widoczny. Teraz logo przesunięto w prawo, co jest swego rodzaju trendem wśród nadawców. W poprzednim roku podobnie postąpili m.in. Polsat (na swoich kanałach tematycznych z wyjątkiem sportowych), Orange sport oraz Sportklub.

Wcześniej: TVP Sport z logo w safe-area

Teraz: TVP Sport z logo poza safe-area


Drugą zmianą, która z pewnością spodoba się widzom, jest wprowadzenie zegara ekranowego. Wraz z początkiem bloku w miejscu logo pojawia się timer, który odmierza czas do zakończenia się emisji spotów. Jest to pierwszy kanał publicznego nadawcy, który wprowadził takie udogodnienie.

Zegar w miejscu logo podczas reklam na TVP Sport


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...