dodano: 2013-05-22 12:34 | aktualizacja:
2013-05-22 12:37
autor: Anita Dąbek |
źródło: RMF
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupa RMF nabyła od Mediów Regionalnych
Grupę Gra (sieć czterech stacji radiowych nadających program pod szyldem Radio Gra) w marcu 2013 roku. Stacje emitują lokalny program, skierowany do słuchaczy zainteresowanych sprawami swojego miasta. Format muzyczny wszystkich stacji sieci Gra to CHR (contemporary hits radio).
Każdego dnia
RMF MAXXX dociera do 1,5 mln słuchaczy. Grupę docelową stacji są osoby w wieku 18-34 lata, które stanowią 71,8% słuchaczy. 46,3% spośród nich osiąga dochody gospodarstwa domowego powyżej 3 tys. złotych.
Źródło: Radio Track Millward Brown; 02.2013–04.2013; zasięg dzienny; TG: ogół badanych; próba: 21048; struktura słuchaczy według zasięgu dziennego RMF MAXXX; 11.2012-04.2013 próba: 2117
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.