dodano: 2013-06-06 19:00 | aktualizacja:
2013-06-06 20:30
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Gazeta Wyborcza
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po kultowym
„Weselu", obsypanych nagrodami
„Domu złym" i
„Róży" Wojciech Smarzowski ponownie zdecydował się na formułę kryminału i zrealizował fabułę, która po raz pierwszy „wchodzi do miasta". Powstał obraz prawdziwy, bezkompromisowy i szczery, ale nie pozbawiony charakterystycznego dla
Smarzowskiego poczucia humoru.
„Drogówka" opowiada historię siedmiu policjantów, których poza pracą łączy przyjaźń, imprezy, sportowe samochody i wspólne interesy. Ich mały, zamknięty świat z pozoru działa doskonale. Wszystko się zmienia, gdy w tajemniczych okolicznościach ginie jeden z nich. O morderstwo zostaje oskarżony sierżant
Ryszard Król. Próbując oczyścić się z zarzutów, odkrywa prawdę o przestępczych powiązaniach na najwyższych szczeblach władzy.
Film miał swoją kinową premierę 1 lutego 2013 roku.
Wydanie
„Gazety Wyborczej” z dodatkiem będzie promowane: w stacjach telewizyjnych (
TVP1,
TVP2,
TVN,
Polsat oraz stacje tematyczne
Atmedia), na kanale
YouTube, w dzienniku
„Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja
Bardzo, za zakup mediów odpowiadał
Starlink.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.