dodano: 2013-07-04 14:31 | aktualizacja:
2013-07-04 14:53
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Viacom International Media Networks
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W czerwcu br. na ekranach telewizorów królował serial komediowy
„Marvin Marvin” o przygodach kosmity, który w ciele nastolatka musi przystosować się do życia w amerykańskiej rodzinie. Potwierdza to wynik RT na poziomie 1,1 proc. i SHR 5,7 proc. Niezmiennie dużą popularnością wśród widzów cieszy się serial
„iCarly” - perypetie trójki przyjaciół, którzy nagrywają własny program internetowy osiągnęły bardzo dobry wynik 1,1 proc. RT i 6,6 proc. SHR. Na kolejnych miejscach znalazły się takie seriale jak
„Wróżkowie Chrzestni” (1,1 proc. RT i 9,1 proc. SHR),
„Big Time Rush” (1,1 proc. RT i 5,3 proc. SHR) oraz
„Victoria znaczy zwycięstwo” (1 proc. RT i 7,3 proc. SHR).
Wyniki oglądalności potwierdziły również, że polscy widzowie chętnie oglądają znane już seriale. Dużym zainteresowaniem cieszą się szalone przygody
„Pingwinów z Madagaskaru”, co odzwierciedlił fantastyczny wynik 7,5 proc. SHR.
- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w Polsce Nickelodeon cieszy się tak dużą popularnością. Oznacza to bowiem, że widzowie doceniają nasze wartości oraz przygotowaną dla nich propozycję ramówkową. Fakt, że widownia kanału rośnie tak szybko, na tak dynamicznym rynku, cieszy nas jeszcze bardziej - powiedział
Victor Coolman, VP Programming
Nickelodeon.
- Polska to rynek o ogromnym potencjale i stale dążymy do wzmocnienia naszej pozycji chociażby poprzez wprowadzanie lokalnych produkcji takich jak zeszłoroczny program „Cheeese” z Maćkiem Musiałem. Duże nadzieje pokładamy również w programach „Sam & Cat” oraz „Sanjay & Craig”, które już jesienią pokażą się na antenie Nickelodeon - dodał.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.