dodano: 2014-03-23 12:35 | aktualizacja:
2014-03-23 14:18
autor: Janusz Sulisz |
źródło: panoramaaudiovisual.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Mediapro wybrał ten mecz jako najważniejszy dla publiczności na całym świecie, aby zaprezentować swój projekt 4K. Hiszpański producent w 4K będzie miał na Stadionie Santiago Bernabeu zainstalowane dwie kamery 4K, oferujące Super Zoom i bardzo dobrą jakość. Produkcja Mediapro wybranych fragmentów meczu w Madrycie w 4K ma pojawić się na kanale La Liga w YouTube.
Globalny pokaz jakości z Santiago Bernabeu
To pierwszy raz, gdy Fox Australia zaangażował wysyłając do Madrytu własną ekipę telewizyjną, by spersonalizować sygnał z Santiago Bernabeu i zapewnić wszystkie informacje dla australijskich widzów.
Spotkanie będzie transmitowane dla widzów na całym świecie. Główne międzynarodowe marki uzyskały prawa transmisji. W Europie: beIN Sports we Francji, Sky Sport w Anglii, Sport1 w Holandii, Belgacom, FOX we Włoszech, portugalski Sport TV , CANAL+ Sport w Polsce, Cmore w Szwecji itd,
w Azji: beIN Sports Arabic (Bliski Wschód), CCTV5 (Chiny), Wowow (Japonia) itd;
w Ameryce: ESPN i Direct TV (Ameryka Południowa), ESPN Brasil, Sky Mexico, beIN Sports (USA) ;
w Afryce: Canal+ Africa obejmuje cały kontynent, a FOX Australia oferuje transmisję El Clasico dla Australii i Oceanii.
Wielkie marki zażądały specjalnej obsługi swojego sygnału od Mediapro, w tym ESPN Brasil, beIN Sports Arabic, beIN Sports USA, beIN Sports Francia, Direct TV, CANAL+ Sport (Polska), CMore i Canal+ África, które przysłały swoje zespoły do Madrytu dla połączeń przed i po spotkaniu.
Mediapro przygotowało wielką operację, w którym weźmie udział ponad 300 specjalistów, 5 jednostek mobilnych, 5 DSNG i zespołu 22 kamer na Santiago Bernabéu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.