reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Netia: Mobilny doradca wideo w Raiffeisen Polbank

dodano: 2014-03-26 17:03 | aktualizacja: 2014-03-26 18:18
autor: Łukasz Knapik | źródło: Netia

Netia Raiffeisen Polbank - pionier, jak czytamy w komunikacie, na rynku bankowości mobilnej w Polsce - udostępnił testowo klientom segmentu Premium nowy, wygodny kanał komunikacji, który pozwala na wideospotkanie klienta z jego osobistym doradcą bankowym za pomocą urządzenia mobilnego. W stworzeniu rozwiązania o roboczej nazwie Video Advisor uczestniczyła Netia.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramach usługi Video Advisor, za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie czy na tablecie (urządzenia z systemem iOS lub Android), klient bankowości premium w Raiffeisen Polbank będzie mógł skontaktować się ze swoim osobistym doradcą z dowolnego miejsca, również poza standardowymi godzinami pracy banku. Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł m.in. zasięgnąć informacji na temat oferty, omówić planowane inwestycje, korzystając z wyświetlających się na ekranie symulacji, wykresów i kalkulatorów, czy wreszcie zawrzeć transakcję bez konieczności odwiedzania oddziału.

Video Advisor to kolejny krok w rozwoju nowoczesnych kanałów komunikacji z bankiem. Dotychczas wideospotkania z osobistym doradcą były możliwe w specjalnie wydzielonych pomieszczeniach w placówkach banku. Badania przeprowadzone na zlecenie Raiffeisen Polbank pokazują, że możliwość spotkania „twarzą w twarz” z bankowym doradcą, ale bez przychodzenia do oddziału, uznaje za bardzo atrakcyjną prawie 40 proc. ankietowanych. W skali 1-5 klienci ocenili swoje zadowolenie z tego kanału komunikacji na 4,9, jednocześnie oceniając jego nowoczesność na 5,0 i profesjonalizm na 4,8.

- Jesteśmy pierwszym bankiem na rynku, który zaoferował klientom segmentu Premium możliwość rozmowy z ekspertem poprzez urządzenia mobilne. Dostrzegając zmiany preferencji klientów i dbając o maksymalny komfort, dostarczamy bankową wiedzę bezpośrednio do ręki klienta. Dzięki współczesnej technologii, możemy zmienić sposób kontaktu zachowując formułę rozmowy „twarzą w twarz". Docelowo całość relacji bankowej z klientem segmentu Premium, łącznie z pełną obsługą operacyjną oraz możliwością zakupu również najbardziej złożonych produktów inwestycyjnych, będzie prowadzona w oparciu o urządzenia mobilne - powiedział Artur Mojecki, dyrektor Departamentu Bankowości Osobistej w Raiffeisen Polbank.

Obecnie aplikacja udostępniana jest klientom do testów. Bank planuje uruchomienie jej pełnej funkcjonalności - pozwalającej na sfinalizowanie transakcji bez potrzeby wychodzenia z domu - w drugiej połowie roku.

Rozwiązanie do wideo rozmów w ramach usługi Video Advisor dostarcza konsorcjum firm: Netia i Mobitoki, z wykorzystaniem technologii firmy Vidyo Inc.

Netia, na bazie technologii firmy Vidyo, oferuje systemy wideokonferencyjne w architekturze tzw. chmury publicznej (usługa Netia Video Anywhere) lub jako systemy działające na infrastrukturze klienta, w architekturze chmury prywatnej.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Aplikacje mobilne


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...