reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVP: Pieniądze z „Reklamy Dzieciom 2013” rozdzielone

dodano: 2014-03-30 17:08 | aktualizacja: 2014-03-30 17:45
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVP

TVP Reklama Dzieciom Ponad 70 organizacji oraz instytucji społecznych i charytatywnych dostało pieniądze w wyniku 21. edycji charytatywnej akcji „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP, która przyniosła aż 833 tys. 992 zł (więcej tutaj i tutaj). Dochód z akcji został w całości podzielony między ubiegające się o pomoc instytucje, organizacje i stowarzyszenia, które na co dzień wspierają najbardziej potrzebujące dzieci.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, że w tej edycji Telewizja Polska zmieniła formułę akcji: specjalny charytatywny blok reklamowy został wyemitowany nie w Wigilię, ale w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia, 25 grudnia 2013 roku, po głównym wydaniu „Wiadomości”, a wpływy z niego zależały od oglądalności (więcej tutaj i tutaj). Dzięki tej zmianie oraz intensywnej kampanii promującej akcję, znacząco wzrosła widownia samego bloku, a co za tym idzie także charytatywne przychody: zebrano o ponad 100 tys. zł więcej (prawie 14 proc.) niż rok wcześniej. - Serdecznie za to dziękujemy wszystkim widzom TVP1 - czytamy w komunikacie.

Dochód z akcji podzielono między te placówki, które zgodnie z zasadami złożyły do 31 grudnia 2013 roku odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. Pieniądze trafią do tych, którzy pomagają systematycznie dużej liczbie dzieci: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych, zespołów szkół specjalnych i instytucji opiekuńczych; umożliwią beneficjentom prowadzenie już rozpoczętych projektów, albo zrealizowanie nowych.

Dofinansowanie przeznaczono na: zakup sprzętu rehabilitacyjnego (m.in.: wyposażenie sal: do terapii EEG Biofeedback i terapii Integracji Sensorycznej, aktywizacji ruchowej dla dzieci niepełnosprawnych, czy gabinetów rehabilitacji ruchowej do zajęć rewalidacyjnych), dofinansowanie turnusów rehabilitacyjnych i kolonii, działalność świetlic socjoterapeutycznych (sprawujących opiekę nad chorymi dziećmi) oraz kompleksową terapię dla dzieci i młodzieży upośledzonej ruchowo i umysłowo oraz warsztaty dla dzieci i młodzieży pochodzących z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.

Do akcji w tym roku przyłączyli się: TEVA, Jeronimo Martins, Skoda, Seat, USP Zdrowie, PZU S.A, Polfa Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne.

Więcej informacji, w tym lista beneficjentów, na stronie:
www.reklamadzieciom.tvp.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TVP


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...