Marek Bukowski został twarzą nowej kampanii Multimediów Polska, promującej usługę internetową w pakiecie z kamerą do wideo monitoringu. Aktor wystąpił w spocie reklamowym razem ze swoją żoną, Ewą. Multimedia Polska, jeden z największych operatorów kablowych w Polsce, rozpoczęły 1 kwietnia 2014 roku nową kampanię promocyjną. Spółka reklamuje szybki internet 20, 60 i 120 Mb/s w pakiecie z kamerką do wideo monitoringu. Multimedia odświeżyły jednocześnie swoje logo i komunikację wizualną.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W filmie reklamowym Multimediów zagrał Marek Bukowski, laureat Telekamery 2014 dla najlepszego aktora. Bukowski jest znany m.in. z takich filmów i seriali, jak „Uwikłanie” „Na dobre i na złe”, „Przystań”, „Na krawędzi” oraz „Hotel 52”. W spocie Multimediów Polska wystąpił z żoną, Ewą. Film w zabawny sposób pokazuje możliwości kamery do wideo monitoringu mieszkania, którą operator oferuje w pakiecie z szybkim internetem. Wizerunek aktora zostanie wykorzystany również w pozostałych działaniach promocyjnych operatora.
Akcje promocyjne będą prowadzone od kwietnia do połowy czerwca br. w telewizji, internecie, kinach, oraz w outdoorze. Za koncepcję, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada agencja Media Mocni. Spot telewizyjny, według kreacji agencji Media Mocni, wyprodukował dom produkcyjny Papaya.
Spot sieci Multimedia Polska:
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.