reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Discovery kupuje udziały w DogTV

dodano: 2014-04-10 10:31 | aktualizacja: 2014-04-10 17:54
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Variety

Dog TV Discovery Communications zainwestował w DogTV, całodobowy kanał dla psów, dostępny online i w sieciach kablowych w Stanach Zjednoczonych. Ilość udziałów kupionych przez Discovery nie została ujawniona. DogTV poinformował, że dzięki temu będzie mógł zwiększyć sprzedaż i rozwinąć marketing sieci.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dzięki tej inwestycji, Discovery ustanowił strategiczne partnerstwo z DogTV, w ramach którego firmy będą współpracować w celu opracowania programów dla Animal Planet. Ponadto Discovery zamierza rozszerzyć obecność DogTV na inne kraje.

- Zawsze jesteśmy zainteresowani rozszerzeniem naszej widowni - ludzi i psów - i rozwijanie innowacyjnych programów - powiedział Rick Holzman, wiceprezes wykonawczy ds. programów i strategii dla Animal Planet. - Cieszymy się ze współpracy z DogTV dla nowych wzajemnie korzystnych możliwości dla człowieka i jego najlepszego przyjaciela.

DogTV jest obsługiwany przez spółkę PTV Media z siedzibą w Izraelu, która jest właścicielem większościowego pakietu udziałów w tej sieci. Do innych inwestorów należą mi.in. Jasmine TV, izraelska grupa medialna, oraz Ron Levi - były prezenter telewizyjny i radiowy, który wpadł na ten pomysł i jest głównym dyrektorem ds. treści w DogTV.

DogTV rozpoczął nadawanie latem 2013 roku w ramach DirecTV (więcej tutaj) i jest dostępny a la carte w cenie 4,99 dol. miesięcznie. Kanał jest dostępny także online w cenie 9,99 dol. miesięcznie. Można go oglądać na komputerach, urządzeniach Roku, smartfonach i tabletach iOS i Android, telewizorach Smart TV Samsung i LG oraz odtwarzaczach Blu-ray. Spółka nie ujawnia, ilu abonentów ma.

Oferta programowa DogTV składa się z od 3- do 6-minutowych materiałów w trzech kategoriach: relaks, stymulacja i „ekspozycja”, które koncentrują się na segmentach przeznaczonych do adaptacji psów na codzienne bodźce (takich jak jazda samochodem z małym dzieckiem). Według PTV Media, oferta programowa została opracowana w konsultacji z ekspertami od psiego zachowania.

Sieć niedawno otworzyła swoją siedzibę w Ameryce Północnej w Dolinie Krzemowej i pojawiła się w Korei Południowej. Sieć ma również plany zadebiutowania w Japonii i na innych międzynarodowych rynkach w 2014 roku.

Dyrektorzy DogTV podkreślają, że psy naprawdę oglądają telewizję. Firma przytacza badania przeprowadzone przez American Kennel Club oraz IAMS, które wykazały, że prawie połowa właścicieli psów powiedziała, że ich zwierzaki wykazały „zainteresowanie” tym, co dzieje się na ekranie telewizora. Ponad 40 mln amerykańskich gospodarstw domowych posiada psa, którzy wydają ponad 55,8 mld dol. rocznie na swoich ulubieńców, podała firma.

- DogTV jest sprawdzonym narzędziem w łagodzeniu stresu i niepokoju psów pozostających w domu, a partnerstwo z Discovery pomoże przyspieszyć rozwój sieci, czyniąc DogTV jeszcze bardziej dostępnym dla właścicieli psów - powiedział dyrektor generalny DogTV, Gilad Neumann.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

429 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...