reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Wkrótce nowy, rosyjskojęzyczny kanał informacyjny

2022-06-06: Rosyjskojęzyczny, prywatny nadawca OstWest, mający siedzibę w Berlinie i uważany za niezależny, chce zaoferować drugi kanał telewizyjny. Jak powiedział dla niemieckiej agencji prasowej dpa, dyrektor zarządzający Peter Tietzki, w planach ma uruchomienie OstWest24. Ten nowy kanał ma być przeznaczony dla płatnej telewizji.

Dziecięcy Karusel także znika z Europy

2022-06-06: 6 czerwca br. w godzinach popołudniowych przerwano niekodowaną transmisję kanału dla dzieci Karusel International z satelity Eutelsat 9B (9°E). Ta rosyjska stacja jest wspólnym projektem dwóch głównych, rosyjskich nadawców publicznych VGTRK i Pierwyj. Decyzją Unii Europejskiej, projekty tych firm zostały usunięte z satelitów Eutelsat Hot Bird 13°E za szerzenie propagandy o wojnie w Ukrainie.

Rosyjski Pierwyj kanał i Pobieda wyłączone z Hot Birda

2022-06-06: Najpopularniejszy, europejski system satelitarny Eutelsat Hot Bird 13°E zawiesza dystrybucję kolejnych "dużych" stacji telewizyjnych z Rosji. Po ostatnim wyłączeniu należących do państwowego VGTRK kanałów RTR Planeta i Rossija 24, teraz przyszła kolej na publicznego Pierwyj kanał - Wsiemirnaja siet i jego projekty Pierwyj i Pobieda.

Ringier planuje w Serbii kanał Blic TV

2022-06-05: Ringier, będący wydawcą dziennika i portalu Blic, planuje uruchomić w Serbii kanał telewizyjny o nazwie Blic TV. Nowo powstająca stacja ma rywalizować o ogólnokrajową częstotliwość na podstawie ogłoszonego niedawno konkursu przez serbski Organ Regulacyjny ds. Mediów Elektronicznych (REM).

TRT Balkan w czerwcu, TRT Afrika we wrześniu

2022-06-04: Dyrektor generalny TRT, Mehmet Zahid Sobacı, podczas swojego wystąpienia na sympozjum w departamencie komunikacji omówił kwestie dezinformacji i zarządzania percepcją, a także ogłosił powstanie nowych kanałów telewizyjnych. TRT Balkan ma ruszyć w czerwcu, a TRT Afrika we wrześniu 2022 roku.

RTR Planeta i Rossija 24 usunięte z Hot Birda

2022-06-03: Wobec rosyjskiej napaści na Ukrainę, nazywanej przez Rosję "specjalną operacją wojskową", przewodniczący Rady Europejskiej, Charles Michel, ogłosił 30 maja br. na Twitterze wprowadzenie sankcji dla rosyjskich mediów państwowych. Na efekty tej decyzji długo już nie trzeba było czekać. 3 czerwca br. w godzinach popołudniowych przerwano transmisję RTR Planeta i Rossija 24 z satelity Eutelsat Hot Bird 13E (13°E).

ARD i ZDF oferują nową ścieżkę dźwiękową

2022-06-03: Niemieccy nadawcy publiczni ARD i ZDF zaczęli oferować swoim odbiorcom nową gamę dźwięków „Klare Sprache“ (pol. „Jasna mowa”). Te ciekawe udogodnienie wyraźnie podkreśla mowę, a tym samym poprawia jej zrozumiałość. Usługa może być szczególnie przydatna dla osób niedosłyszących.

Porządki w multipleksie SES Sirius Ukraina z 4,8°E

2022-06-02: Wraz z początkiem czerwca br. w multipleksie SES Sirius Ukraina z satelity Astra 4A (4,8°E) zaszły zmiany w liczbie prowadzonych usług. Na tp. B2 o częstotliwości 11,747V (DVB-S2) wyłączono kilka niszowych kanałów FTA z Ukrainy.

Niekodowany kanał muzyczny zastąpił GoTV

2022-06-01: Jak tylko austriacki GoTV przestał nadawać o godz. 3:00 nad ranem 1 czerwca 2022, jego miejsce na transponderze nr 5 satelity Astra 1KR (19,2°E) zajął kolejny kanał muzyczny Stimmungsgarten TV. Zamiast muzyki pop i rock, widz może obejrzeć i posłuchać muzyki ludowej z gór.

Bloomberg TV Europe na nowym tp. z Astry

2022-06-01: Europejska wersja amerykańskiego kanału biznesowego Bloomberg TV Europe rozpoczęła nadawanie z nowego transpondera w systemie satelitarnym Astra (19,2°E). Sygnał niekodowanej stacji można teraz dostroić z dwóch różnych transponderów.
reklama
Idź do strony
progress gif
reklama
reklama
reklama
reklama