reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

UBR zakończy nadawanie na Ukrainie

2016-12-29: 1 stycznia 2017 roku nadawanie zakończy ukraiński kanał informacyjny UBR. Redaktor kanału Siergiej Szynkar napisał na Facebook'u, że od tego dnia emitowana będzie tylko plansza kontrolna. Informację potwierdzają też inny współpracownicy kanału. UBR jest dostępny w przekazie niekodowanym (FTA) z satelity Amos 2 (4°W) na częstotliwości 10,722 GHz, pol. H (SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S/QPSK).

1+1 Media zamyka projekt Ukraine Today

2016-12-28: Ukraińska, prywatna grupa medialna 1+1 Media postanowiła nie kontynuować swojego projektu z informacjami w języku angielskim Ukraine Today. Nadawca zmuszony jest zamknąć projekt, co ma nastąpić z dniem 1 stycznia 2017 roku. Ukraine Today wystartował w sierpniu 2014r. jako kanał niekodowany (FTA) dla całej Europy z satelitów Eutelsat Hot Bird 13°E. Od 1 kwietnia 2016r. rozwijana jest tylko strona internetowa pod adresem uatoday.tv.

Koniec serbskiej stacji B92 Info z satelity

2016-12-19: Serbski kanał satelitarny i kablowy B92 Info zakończył transmisję satelitarną w niedzielę, 18 grudnia 2016 roku. Stało się to po 8 latach funkcjonowania stacji. Telewizja B92 Info rozpoczęła działalność 7 kwietnia 2008 roku, jako informacyjny kanał B92.

Wellbeing Network bez przekazu FTA z satelity

2016-12-17: Nadawanie zakończył kanał Wellbeing Network w brytyjskiej wersji. Kanał o tematyce zdrowia i dobrego samopoczucia był oferowany dla abonentów platformy satelitarnej Sky UK, bezpłatnej usługi Freesat i odbiorców indywidualnych za pośrednictwem satelity Astra 2G (28,2°E) na częstotliwości 11,538 GHz, pol. V (SR: 22000, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK).

TF1 HD, NT1 HD i TMC HD opuściły 9°E, a kanały France Télévisions 5°W

2016-11-24: 24 listopada nie można nazwać inaczej, niż czarnym dniem dla miłośników bezpłatnych francuskich kanałów TV. Jednego dnia wyłączono przekaz FTA aż ośmiu podstawowych stacji. Posiadacze tunerów FTA pożegnali się z kanałami: TF1, France 2, France 3, France 4, France Ô, franceinfo:, NT1 i TMC. Wszystkie poza franceinfo: były w HD. Od 24 listopada można oglądać je już tylko w ramach oferty płatnej TV cyfrowej, a bezpłatnie tylko w naziemnej TV cyfrowej we Francji.

Skylink wyłączył Nova i Prima w jakości SD

2016-11-22: Komercyjne kanały TV Nova i TV Prima zakończyły nadawanie w standardowej jakości SD w platformie satelitarnej Skylink. Obie stacje nadal nadają swój sygnał w jakości HD. Programy dalej są częścią pakietu Digital.

Koniec dystrybucji SVT World

2016-11-02: SVT World, międzynarodowy kanał szwedzkiego nadawcy publicznego, zakończy dystrybucję na całym świecie w dniu 30 kwietnia 2017 roku. SVT poinformowało, że rosnąca konkurencja na międzynarodowym rynku doprowadziła do zmniejszenia liczby abonentów tego kanału do takiego stopnia, że prowadzenie przedsięwzięcia przez JV i ConNova nie jest już możliwe.

Koniec platformy STN na 19,2°E? [akt]

2016-10-13: Z systemu satelitów ASTRA na pozycji 19,2°E w tym tygodniu zakończono testową transmisję słoweńskiej platformy dystrybucji STN (Satellite Telecommunications Network). Transponder ASTRY 1KR, który dzierżawił STN  jest obecnie całkowicie wyłączony.

Emisja Med Nûçe z 13°E wstrzymana po tureckiej interwencji

2016-10-04: Operator satelitarny Eutelsat z siedzibą w Paryżu został wplątany w zamieszanie polityczne w Turcji. W ubiegłym tygodniu turecki regulator medialny - RTÜK (Radyo ve Televizyon Üst Kurulu) zdecydował o zamknięciu grupy kanałów telewizyjnych opozycyjnych wobec rządu, które uznano za zagrożenie bezpieczeństwa Turcji. Informowaliśmy o przypadku dziecięcej stacji Zarok TV (szczegóły). Wśród tych stacji znalazł się także kanał transmitowany z pozycji 13°E.

Zamknięcie kanału dla dzieci Zarok TV wielkim skandalem

2016-10-02: Kurdyjska telewizja Zarok TV skomentowała decyzję regulatora medialnego RTÜK, który na wniosek władz Turcji zablokował transmisję 12 kanałów, w tym kilku kurdyjskich na satelicie Türksat na pozycji 42°E. Wśród nich znalazł się kanał dziecięcy Zarok TV, który w języku kurdyjskim emitował popularne seriale animowane, takie jak „Pszczółka Maja” czy „Smerfy”. Od 29 września br. stacja nie nadaje.
reklama
Idź do strony
progress gif
reklama
reklama
reklama
reklama