reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Tencent Sports przejmuje prawa do Premier League w Chinach

2020-09-18: Tencent Sports przejęła prawa telewizyjne do angielskiej Premier League na terenie Chin. Tencent (po rozwiązaniu kontraktu z PPTV) ma pokazać na chińskim rynku pozostałe 372 mecze Premier League w sezonie 2020/21. Od soboty 19 września kibice w Chinach będą mogli oglądać relacje z graczy za pośrednictwem platform cyfrowych Tencent, w tym WeChat, QQ.com, Tencent Video, Penguin Live App, Tencent News App, Tencent Sports App i Kan Dian.

Digi liderem zadłużenia w Rumunii

2020-09-13: Grupa RCS rumuńskiego miliardera Zoltana Teszariego utrzymuje swoje pierwsze miejsce z 5,9 mld lei zadłużenia (około 5,5 mld zł). Za nią podążają Orange i Vodafone.

Premier League rozwiązuje umowę z chińską telewizją

2020-09-04: Premier League anulowała umowę na prawa telewizyjne w Chinach w wysokości 564 mln funtów (633,1 mln euro) 2 lata przed czasem jej zakończenia. Przez to w budżecie angielskiej ligi powstanie poważna dziura finansowa, tym bardziej, że kluby piłkarskie w Anglii walczą o utrzymanie swoich dochodów w czasie pandemii.

AT&T zamierza sprzedać platformę DirecTV

2020-09-01: AT&T zatrudniło bank inwestycyjny Goldman Sachs, aby doradzał mu w sprawie sprzedaży amerykańskiej platformy satelitarnej DTH - DirecTV. Przypomnijmy, że AT&T kupiło DirecTV w 2015 roku i - łącznie z pożyczkami operatora - zapłaciło łącznie około 67 mld dol. (49 mld dol. + długi). Będzie fuzja z DISH Network?

Białoruś: Operatorzy tracą dochody z telefonii komórkowej

2020-08-29: Przychody firm telekomunikacyjnych ze świadczonych przez nie usług na Białorusi w pierwszym półroczu wzrosły o 1,6% do 1,7 mld rubli. Ciekawej analizy dokonał portal biznesowy Office Life, który informuje o spadku dochodów z telefonii komórkowej.

Wadim Rabinowicz kupił muzyczną stację O-TV

2020-08-01: 10 mln hrywien – tyle wynosi zadłużenie najstarszej telewizji muzycznej na Ukrainie. I właśnie dlatego były deputowany Bloku Petra Poroszenko, Ołeksandr Bryhiniec, postanowił go sprzedać. I nie jest nawet zaskoczeniem, że nowym właścicielem okazał się deputowany Opozycyjnej Platformy – Za Życie.

Ukraina: Grupy medialne chcą ograniczyć emisję kanału Sonce

2020-07-15: Ukraiński kanał telewizyjny Sonce prosi stowarzyszenie Internetu InAU o wywarcie wpływu na grupy medialne próbujące ograniczyć jego transmisję. Rozrywkowa stacja, należąca do Solar Media, zareagowała na informacje dotyczące wymagań największych nadawców w kraju, aby wykluczyć kanały o darmowej transmisji satelitarnej (FTA) z pakietów płatnej telewizji.

Kto pierwszy zrezygnuje z kodowania?

2020-07-07: Podobno ukraińska grupa medialna Inter Media Group rozważa odejście od szyfrowania sygnału satelitarnego swoich głównych kanałów telewizyjnych. W tej sprawie konsultowała się ze swoim operatorem satelitarnym SES, informuje kanał telegramowy TV Post.

Ostankino ujawniło kwotę zadłużenia nadawcy Pierwyj

2020-06-14: Moskiewskie centrum telewizyjne Ostankino pierwszy raz podało kwotę zadłużenia publicznego kanału Pierwyj, informuje RBK, powołując się na raport z działalności finansowej i gospodarczej Ostankino w 2019 roku. Dokument został opublikowany na stronie federalnej agencji prasowej i komunikacji masowej Rospechat w dniu 9 czerwca 2020 r., a następnie usunięty. RBK ma kopię dokumentu.

Amazon - a nie Eutelsat - przejmie OneWeb?

2020-05-05: Jeff Bezos, szef Amazona, przygląda się operatorowi satelitarnemu OneWeb z siedzibą w Wielkiej Brytanii, która znajduje się w rozdziale 11 dotyczącym ochrony przed upadłością w USA. Prawnicy Amazona skontrolują aktywa OneWeb, by zastanowić się nad przejęciem projektu satelitów internetowych nim ten upadnie. Innymi potencjalnymi zainteresowanymi przejęciem OneWeb są firmy Eutelsat oraz SpaceX Elona Muska.
Idź do strony
progress gif
reklama
reklama
reklama