reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Polsat: 16. „Mikołajkowy blok reklamowy” sukcesem

dodano: 2019-12-09 13:32
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat

Polsat „Mikołajkowy blok reklamowy” Jarosław Gugała, Aneta Zając, Krzysztof Kowalewski i Aleksandra Szwed Polsat News „Wydarzenia” „Pierwsza miłość” Jak poinformował nadawca, wyemitowany w piątek, 6 grudnia br. o godz. 18:45 na antenie telewizji Polsat 16. „Mikołajkowy blok reklamowy” obejrzało ponad 5 milionów widzów, przez co 1,2 miliona złotych trafi do potrzebujących dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.

16 Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsat


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Widzowie telewizji Polsat po raz kolejny udowodnili, że pomaganie jest proste. Akcja organizowana przy udziale Biura Reklamy Polsat Media, ponownie cieszyła się ogromną popularnością. Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie A4+ było to 31 proc. , a w grupie A16-49 ponad 37 proc. - informuje nadawca.

Według oficjalnych danych w tym roku zebrano kwotę 1.213.352,69 złotych. Podczas dotychczasowych szesnastu edycji „Mikołajkowego bloku reklamowego” udało się zebrać ponad 20 milionów złotych, które w całości przekazywane są na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.

W tym roku inicjatywę wsparły takie firmy jak: Allegro.pl, Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat, Huawei Polska, Mars Polska, McDonalds Polska, Nestle Polska, Netflix International B.V., Nivea Polska, Pepsi-Cola Bottlers Poland, Procter & Gamble DS Polska, PZU, Polkomtel, Santander Bank Polska i Smyk.

- Po raz kolejny wszyscy pokazaliśmy, że pomaganie to prosty gest, zwłaszcza w magicznym czasie jakim jest 6 grudnia. Cieszymy się, że tak ogromna rzesza osób usiadła w piątek przed telewizorami i obejrzała „Mikołajkowy blok reklamowy”. Dzięki temu udało się zebrać fundusze na leczenie i wsparcie chorych dzieci. Gdy przychodzi podsumowanie tej akcji, za każdym razem widzimy, że chęć pomagania jest czymś naturalnym i widzowie Polsatu są tego najlepszym przykładem. To dzięki wam, drodzy widzowie, po raz kolejny ogromna liczba naszych podopiecznych otrzyma tak konieczną dla nich pomoc. Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękujemy!

mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.


Od czwartku, 21 listopada br. telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. W rolach głównych wystąpili: Krzysztof Kowalewski (w roli świętego Mikołaja), Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała. Do komunikacji dołączyli: Katarzyna Szczot „Kayah”, Anita Sokołowska, Joanna Liszowska, Barbara Kurdej-Szatan wraz z mężem Rafałem Szatanem, Jerzy Mielewski i Maciej Dowbor. W podziękowaniach zobaczymy Krzysztofa Ibisza.

Dodatkowo akcja była komunikowana w telewizji internetowej Ipla, radiu Muzo.fm, na nośnikach DOOH, należących do Screen Network, w sieci kin Cinema City, telewizji hybrydowej HbbTV oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat. Producentem spotów był Krzysztof Hansz, ich reżyserami Vladimir Tarasiuk i Armin Kurasz, a animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją pomocą 35 610 małych pacjentów i wsparła finansowo 1 218 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 237 780 433, 77 złotych (dane za Cyfrowym Polsatem) (więcej tutaj).

- Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli tegoroczny „Mikołajkowy blok reklamowy”! - informuje nadawca.
 
Rafał Szatan i Barbara Kurdej-Szatan w kampanii promującej „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat
Rafał Szatan i Barbara Kurdej-Szatan w kampanii promującej „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat
Rafał Szatan i Barbara Kurdej-Szatan w kampanii promującej „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat
Rafał Szatan i Barbara Kurdej-Szatan w kampanii promującej „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat
Jarosław Gugała, Krzysztof Kowalewski i Dorota Gawryluk w kampanii promującej „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat
Jarosław Gugała, Krzysztof Kowalewski i Dorota Gawryluk w kampanii promującej „Mikołajkowy blok reklamowy”, foto: Cyfrowy Polsat


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

DJI Osmo Pocket

1 450 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

79 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - Netflix

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

459 zł Więcej...
reklama