reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Kanały Polsatu: Nowe logotypy i oprawy antenowe [wideo]

dodano: 2020-04-02 20:08
autor: Anita Kaźmierska / Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat/satkurier.pl

Polsat 1 Polsat 2 Super Polsat Polsat Cafe Polsat Play Polsat Seriale Polsat Doku Polsat Film Od poniedziałku, 6 kwietnia br. widzowie kanałów Polsat 1, Polsat 2, Super Polsat, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Doku, Polsat Film oraz Polsat Seriale (poprzednia nazwa to Polsat Romans) będą je oglądać opatrzone odświeżonymi logotypami i w nowych oprawach. Nowe logotypy i oprawy są dziełem agencji kreatywnej Luxlotusliner. Zmiany promuje spot, który został przygotowany przez Znane Studio.

Polsat nowe logo od 6.04.2020


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Zmieniamy się dla was” - tak brzmi hasło przewodnie spotu prezentującego nowe oprawy oraz odświeżone logotypy wybranych kanałów. I tak anteny takie jak Polsat 1, Polsat 2 i Super Polsat zostały utrzymane w tych samych kolorach co antena główna (Polsat): pomarańczowym i czerwonym z identyczną dla wszystkich czerwoną podstawą (red label). Kanały tematyczne (Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Doku, Polsat Film oraz Polsat Seriale - od poniedziałku, 6 kwietnia br. będzie to nowa nazwa stacji Polsat Romans - więcej tutaj) natomiast zyskały nasycone barwy, każdy kanał inną, oraz nową czcionkę z zachowaniem czerwonej podstawy.

Oprawa antenowa kanałów nawiązuje do elementów znanych już widzom z anteny głównej Polsatu. Elementy graficzne pojawiające się na ekranie zostały zaanimowane, a statyczna forma logotypu niejako zatrzymanego na kolorowej apli (jednolitego tła zawsze w kolorze danego kanału) zyskała efekt trójwymiarowości. Także pojawiają się typowe dla danej stacji kolory liter w zapowiadanych tytułach programów. - Taka spójność barw ma wzmocnić identyfikację kanału z logotypem, co jest niezwykle ważne w sytuacji, gdy widz ma dostęp do setek kanałów telewizyjnych - informuje nadawca.

W oprawie antenowej pojawią się także animacje z tytułami miniaudycji na wzór „Włącz emocje” Polsatu. „Włącz emocje” wykorzystane zostaną w stacjach Polsat 1, Polsat 2 oraz Super Polsat. W pozostałych nadawca zaproponuje widzom: „Zoom na Cafe” (Polsat Cafe), „Taki jest świat” (Polsat Doku), „Play Extra” (Polsat Play), „Tylko dobre filmy” (Polsat Film), „Serial za serialem” (Polsat Seriale). Wszystkie konsekwentnie w kolorach stacji. Animacjom towarzyszą specjalnie skomponowane przez Luxlotusliner jingle - dla każdego kanału inne.
 

- Pracując nad ujednoliceniem logotypów chcieliśmy zachować dotychczasową tożsamość znaków, ale odświeżyć je poprzez nową czcionkę, typografię oraz nasyconą kolorystykę pełną pozytywnych emocji, ciepła i radości. Zależało nam na tym, aby widz niezależnie od tego, który z naszych kanałów ogląda miał poczucie silnej identyfikacji z marką Polsat i jej kanałami

- wyjaśnia Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu Telewizji Polsat.

Nowe logotypy i oprawa są dziełem niemieckiej agencji kreatywnej Luxlotusliner, która pracuje z największymi stacjami telewizyjnymi na świecie, a na swoim koncie ma wiele nagród, między innymi tegoroczną „German Design Award” w kategorii „Sztuk audiowizualnych”. Agencja zrealizowała również obecną oprawę Polsatu (więcej tutaj) oraz kanałów sportowych Polsatu (Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, Polsat Sport Fight, Polsat Sport Premium 1, Polsat Sport Premium 2, Polsat Sport Premium 3, Polsat Sport Premium 4, Polsat Sport Premium 5 i Polsat Sport Premium 6) (więcej tutaj), a wcześniej była odpowiedzialna za wizualizację marki i oprawę kanału Polsat News i programu „Wydarzenia”.
 

- Opracowaliśmy „system kolorów sieci telewizyjnej Polsat” o przyjaznych i nasyconych barwach, pasujących do pomarańczy i czerwieni z logo Polsatu. Nowe identyfikatory świadczą o wyjątkowości każdej stacji telewizyjnej, oferując emocjonujący i inspirujący design przy zachowaniu korporacyjnej stylizacji

- zdradza Gabi Madracevic, dyrektor zarządzająca oraz kreatywna Luxlotusliner.

Nowe logotypy oraz oprawy antenowe zadebiutują w poniedziałek, 6 kwietnia br., a zwiastować je będzie specjalnie przygotowany spot wizerunkowy, który - jak zapowiada nadawca - w dynamiczny sposób pokazuje zarówno bogatą ofertę kanałów, jak i obrazuje funkcjonowanie nowych opraw w praktyce. Spot został przygotowany przez Znane Studio.



Dotychczasowe logo kanałów Grupy Polsat:
 
Dotychczasowe logo kanału Polsat 1, foto: archiwum
Dotychczasowe logo kanału Polsat 2, foto: archiwum
Dotychczasowe logo kanału Super Polsat, foto: archiwum
Dotychczasowe logo kanału Polsat Cafe, foto: archiwum
Dotychczasowe logo kanału Polsat Play, foto: archiwum
Dotychczasowe logo kanału Polsat Doku, foto: archiwum
Dotychczasowe logo kanału Polsat Film, foto: archiwum
Logo kanału Polsat Romans, foto: archiwum


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kamera SJCAM SJ8 PRO

980 zł Więcej...

'SAT Kurier abonament za 2020 + maseczka ochronna'

Specjalna oferta rocznej prenumeraty magazynu SAT KURIER w 2020 r....

89 zł Więcej...

Antena Laminas AS-1500 AE

Podświetlana antena epoksydowa - offset 1,6 m w wersji AE...

1 950 zł Więcej...
reklama