reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Tencent Sports przejmuje prawa do Premier League w Chinach

dodano: 2020-09-18 16:38
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Premier League/Tencent Sports

PL premier League Tencent angielska liga Chiny 360px.jpg Tencent Sports przejęła prawa telewizyjne do angielskiej Premier League na terenie Chin. Tencent (po rozwiązaniu kontraktu z PPTV) ma pokazać na chińskim rynku pozostałe 372 mecze Premier League w sezonie 2020/21. Od soboty 19 września kibice w Chinach będą mogli oglądać relacje z graczy za pośrednictwem platform cyfrowych Tencent, w tym WeChat, QQ.com, Tencent Video, Penguin Live App, Tencent News App, Tencent Sports App i Kan Dian.

Premier League
Premier League


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, że wcześniej rozwiązano poprzedni kontrakt z PPTV po tym, jak nadawca wstrzymał ostatnią ratę 160 mln funtów w marcu 2020 r. Oprócz relacji z meczów na żywo Premier League kluby będą mogły udostępniać krótkie klipy podczas meczów, aby bezpośrednio kontaktować się ze swoimi kibicami w Chinach i wzmocnić partnerstwo z Tencent.

Richard Masters, dyrektor naczelny Premier League, powiedział:

- Cieszymy się, że zawarliśmy umowę partnerską z Tencent, dzięki czemu nasi kibice w Chinach mogą cieszyć się meczami Premier League przez cały ten sezon. My i nasze kluby mamy w Chinach niezwykle oddaną rzeszę fanów i nie możemy się doczekać współpracy z zespołem Tencent w celu nawiązania nowych kontaktów z fanami w nadchodzącym sezonie.

Uważa się, że władze Premier League skupią się teraz na zawarciu długoterminowej umowy, obejmującej sezon 2021/22 i później. W ramach umowy Premier League zachowuje również prawo do sprzedaży niewielkiej liczby meczów innym nadawcom niekodowanym w Chinach.

Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione. Według FT umowa z Tencent  jest dużo mniej warta niż opłata, jaką firma PPTV miała zapłacić w tym sezonie w ramach swojego kontraktu. 

Jednak zespoły z najwyższej półki Premier League podobno zostały  poinformowane, że nie stracą pieniędzy bo PPTV zapłaciła połowę ich kontraktu przed jego rozwiązaniem, więc w sumie strata nie będzie aż taka duża

Twierdzi się, że Tencent ma 114 mln subskrybentów wideo, więc zasięg meczów Premier League w Chinach jest ogromny. 


Źródło: broadbandtvnews.com  premierleague.com 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

'SAT Kurier' - 9-10/2020 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2020

10 zł Więcej...

Tivusat: Black card + CAM w UHD

Najnowsza karta Tivusat tzw. Black card z modułem CAM v.1.4...

790 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

599 zł Więcej...
reklama