reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Nowa kampania i konkurs Radia Złote Przeboje

dodano: 2020-10-05 03:18
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Radio Złote Przeboje Odeta Moro („Najlepszy weekend”) i Kamil Baleja („Złote przeboje na dzień dobry”) w trzech stylizacjach kojarzonych z trzema dekadami muzycznymi - to gwiazdy nowej kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje (Agora), która rozpoczęła się w sobotę, 3 października br. Kreacje stacji pojawią się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, a dodatkowo redakcja zaprosi słuchaczy do udziału w konkursie pod hasłem „80, 90, 2000”.

Radio Złote Przeboje


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Lata 80., 90. i 2000. najlepiej definiują muzykę Radia Złote Przeboje. Moda na te dekady nie przemija i nic dziwnego, bo to czas pełen świetnych przebojów

- mówi Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje.


Dlatego właśnie do tych trzech muzycznych dekad nawiązuje najnowsza kampania wizerunkowa stacji, która potrwa od 3 października do 19 listopada br. Wystąpią w niej Odeta Moro, prowadząca na antenie „Najlepszy weekend” w soboty od 11:00 (więcej tutaj) oraz Kamil Baleja, gospodarz porannego programu „Złote przeboje na dzień dobry”, nadawanego od poniedziałku do piątku od 5:30 (więcej tutaj).  

Reklamy Radia Złote Przeboje będzie można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. gazeta.pl, Onet, Wirtulna Polska, Facebook, YouTube) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza” i „Polityka”). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & Youme Studio.

W poniedziałek, 5 października br. Radio Złote Przeboje rozpocznie również konkurs o nazwie „80, 90, 2000”, w którym redakcja będzie sprawdzać wiedzę uczestników na temat minionych dekad i utworów granych na antenie. Uważni słuchacze mogą liczyć na podpowiedzi Odety Moro i Kamila Balei dotyczące pytań. Osoba, który udzieli 3 poprawnych odpowiedzi, wygra 2000 złotych. Konkurs potrwa do piątku, 30 października br.
 
Kamil Baleja w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Kamil Baleja w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Odeta Moro w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Odeta Moro w kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, foto: Agora
Odeta Moro jest prowadzącą program „Najlepszy weekend”, foto: Agora
Odeta Moro jest prowadzącą program „Najlepszy weekend”, foto: Agora


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radiowe propozycje


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Dreambox TWO Ultra HD BT

Najnowszy i najszybszy odbiornik UHD cenionej marki Dreambox - nowy...

1 649 zł Więcej...

Zestaw nc+ telewizja na kartę: ADB 5800S + pakiet Start+1m

Zestaw nc+ telewizja na kartę: odbiornik ADB5800S + karta na...

119 zł Więcej...

Odbiornik GiGaBlue UHD Quad 4K

Odbiornik UHD 4K z HEVC/H.265 z 2x CI+ i 2x...

1 290 zł Więcej...
reklama