reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

70. rocznica Powstania w TVP - wyniki oglądalności

dodano: 2014-08-04 12:14 | aktualizacja: 2014-08-04 12:27
autor: Anita Kaźmierska | źródło: TVP

tvp Ponad 3 mln widzów oglądało 1 sierpnia o godz.17:00 na pięciu ogólnopolskich i 16 regionalnych antenach TVP minutę ciszy na ulicach Warszawy – hołd pamięci Powstania Warszawskiego. W wieczornych ofertach największych stacji najwięcej widzów miała z kolei transmisja koncertu „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki” w TVP1 i TVP Polonii, choć komercyjne stacje oferowały hollywoodzkie hity.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Łączny udział anten TVP (TVP1, TVP2, TVP Polonia, TVP INFO, TVP Historia i TVP Regionalna) pokazujących hołd dla Powstania oglądało 3,08 mln widzów, co przełożyło się na ponad 43-proc. udział w całkowitej oglądalności telewizji o tej porze. To o 15,5 proc. więcej, niż wynosiła średnio widownia tych samych anten w drugiej połowie lipca br. Największy wkład w wysokość tej widowni miała TVP1 – 29,7 proc., przy analogicznej średniej lipcowej – 24,8 proc.

W pasmach wieczornych najchętniej oglądany był koncert „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki” z Placu marsz. Józefa Piłsudskiego, który w sumie w TVP1 (2,348 mln) i TVP Polonia (102 tys.) oglądało prawie 2,955 mln widzów, co dało 19,25 proc. udziału (odpowiednio: 18,47 i 0,78 proc.). W tym czasie wybrana przez Polsat na 70. rocznicę powstańczą hollywoodzka komedia „Brzdąc w opałach” miała nieco ponad 1,77 mln widzów (udziały: 14 proc.), a inny hollywoodzki hit - „Zabójcza broń 2” - 1,63 mln widzów (udziały 15 proc.).

Pokazywane w TVP1 zaraz po koncercie legendarne „Zakazane piosenki” z Danutą Szaflarską i Jerzym Duszyńskim (w wersji sprzed ingerencji cenzury komunistycznej) oglądało prawie 1,7 mln osób przy blisko 15-proc. udziałach. Z kolei nadany bezpośrednio po filmie premierowy dokument „Honor miasta” Amerykanina, mimo późnej już pory (23:31) Eugeniusza Starky’ego miał aż 682,6 tys. widzów, wyraźnie więcej niż równolegle emitowany przez TVN „Ojciec chrzestny III” (606,4 tys.).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...