reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

29.08 Dzień Zabawy. Nickelodeon wyłączy program

dodano: 2014-08-08 12:35 | aktualizacja: 2014-08-08 12:56
autor: Łukasz Knapik | źródło: Viacom International Media Networks

Nickelodeon 2010 29 sierpnia br. Nickelodeon organizuje Dzień Zabawy. To druga edycja tej inicjatywy w Polsce (więcej tutaj) i dziesiąta na świecie. Tego dnia na antenie Nickelodeon zamiast kreskówek pojawi się tylko czarny ekran. Wyłączając program na 4 godziny, stacja zachęca dzieci do zabawy na świeżym powietrzu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Podstawowym założeniem akcji jest zaangażowanie dzieci i rodziców w znalezienie równowagi pomiędzy czasem spędzanym przed telewizorem i na powietrzu. - Oczywiście wspólne oglądanie ulubionych kreskówek jest według badań doskonałą formą umacniania więzi rodzinnych, jednak chcemy zachęcić najmłodszych do większej aktywności fizycznej - czytamy w komunikacie. W Stanach Zjednoczonych jedną z głównych ambasadorek „Day of Play” jest Pierwsza Dama, Michelle Obama, która od początku prezydentury męża postawiła sobie za cel przekonanie młodzieży do zdrowego stylu życia, w związku z czym, co roku przed Białym Domem organizuje wielki piknik dla młodzieży.

W Polsce „Dzień zabawy Nickelodeon” odbędzie się 29 sierpnia br. Pomiędzy godziną 13:00, a 17:00 wyłączone zostanie nadawanie programu Nickelodeon oraz wygaszona zostanie strona nick.com.pl. W tym czasie na ekranie pojawi się plansza zapraszająca dzieci do zabawy na dworze. Dodatkowo w poniedziałek, 11 sierpnia br., rusza dedykowana strona poświęcona akcji, na której dzieci i rodzice znajdą instrukcje do zabaw na świeżym powietrzu i konkursy  z nagrodami. - Po „Dniu Zabawy”, o godzinie 17:00, Nickelodeon wyemituje film  „Szwindel”  z ulubionymi dziecięcymi gwiazdami, m.in. Arianą Grande z serialu „Sam i Cat”, czy „Victoria znaczy zwycięstwo” - zaprasza nadawca.

- Akcja „Dzień Zabawy Nickelodeon” wpisuje się w naczelną dewizę stacji „Dzieci górą!” i strategię kreatywnych działań adresowanych do najmłodszych widzów wykraczających poza program telewizyjny. Szerokim echem w mediach i wśród rodziców odbiła się zeszłoroczna edycja akcji „Dzień zabawy Nickelodeon” oraz ogólnopolska kampania społeczna „Bezpieczna Droga z Radami SpongeBoba" na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - informuje nadawca.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

849 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

369 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...