dodano: 2014-08-20 15:53 | aktualizacja:
2014-08-20 17:15
autor: Janusz Sulisz |
źródło: FC Barcelona/broadbandtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Antoni Muntaner, założyciel i prezes Binbit, wyjaśnił, że umowa obejmuje trzy kolejne sezony piłkarskie i została podpisana w ramach nowej strategii Binbit, która ma na celu konsolidację sojuszy z marek o dużej wartości.
- Ta umowa pozwoli obu firmom generować dodatkowe przychody poprzez dystrybucję wysokiej jakości treści w tych krajach. Naszym celem jest stworzenie największej mobilnej społeczności mobilnych fanów FC Barcelona, by zaoferować im najlepszy program dotyczący klubu - powiedział prezes Binbit.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani wprowadzeniem tego projektu, którego celem jest dystrybucja treści cyfrowych na arenie międzynarodowej - powiedział Dídac Lee, dyrektor Komunikacji, Mediów i Nowych Technologii w klubie FC Barcelona.
- Zdecydowaliśmy się iść do przodu z tym projektem wraz Binbit ze względu na wysoki poziom penetracji rynku międzynarodowego, zwłaszcza w krajach rozwijających się i krajach strategicznych. To kluczowy element dla naszego klubu, ponieważ mamy służyć i dotrzeć do wszystkich części świata, aby zaspokoić potrzeby naszych członków i fanów - dodał Lee.
Kraje których dotyczy ta wyłączna umowa to:
Ameryka:
Meksyk, Gwatemala, Belize, Honduras, Nikaragua, Kostaryka, Salwador, Panama, Kolumbia, Wenezuela, Peru, Ekwador, Boliwia, Chile, Argentyna, Paragwaj, Urugwaj i Dominikana,
Azja:
Bangladesz, Tajlandia, Malezja, Singapur, Hongkong, Filipiny, Sri Lanka, Kazachstan, Tadżykistan, Uzbekistan i Kirgistan,
Europa:
Polska,
Czechy, Serbia, Chorwacja, Albania, Bośnia, Bułgaria, Macedonia, Czarnogóra, Słowenia i Azerbejdżan.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.