dodano: 2014-09-19 11:20 | aktualizacja:
2014-09-19 11:27
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Vectra
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Charakter tych zmian ma podkreślać odświeżona identyfikacja wizualna marki oraz komunikacja, których autorem jest agencja Scholz&Friends Warszawa.
W procesie tworzenia odświeżonego Brand Identity zadbano o zachowanie elementów charakterystycznych dla Vectry: kolorystyki oraz muzyki. W celu wzmocnienia tożsamości obecnych abonentów z marką, pozostawiono postać tzw. „Vectrynki” jednak jej rola została w komunikacji ograniczona do zadań czysto brandingowych.
Kampania startuje 19 września i potrawa do połowy grudnia 2014 roku. Obejmuje największe stacje telewizyjne, outdoor, Internet oraz materiały BTL.
Reżyserem spotu wprowadzającego jest Bartek Ignaciuk, za produkcję odpowiada studio Bomaye. Scholz&Friends Warszawa jest autorem zarówno odświeżonej identyfikacji wizualnej, jak i platformy komunikacji. Za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja The Digitals a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.