reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

4fun Media: FUN APP z nagrodą Appaward

dodano: 2014-11-21 12:03 | aktualizacja: 2014-11-21 12:47
autor: Łukasz Knapik | źródło: 4fun Media

4fun Media 4 fun Media Fun App Aplikacja second screen stworzona przez 4fun Media S.A. zwyciężyła w konkursie Appaward 2014 w kategorii Rozrywka na Android. W konkursie wzięło udział około 250 aplikacji mobilnych, ocenianych zarówno przez internautów, jak i profesjonalne jury.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Mija rok odkąd aplikacja FUN APP pojawiła się na rynku. Aktualnie osiągnęła poziom 50 tysięcy ściągnięć wersji mobilnej oraz ponad 20 tysięcy w innych wersjach i liczby te stale rosną (wszystkie dane za 4fun Media). - Nowatorskie rozwiązania bez wątpienia przyczyniły się do jej popularności - czytamy w komunikacie. Aplikacja od razu została zauważona, czego dowodem są pierwsze nominacje do nagród przyznawanych w dziedzinie innowacji technologicznych (więcej tutaj). Wyróżniona została wówczas między innymi w takich konkursach jak: Grand Press Digital, Nagrodach Mobile Trends Awards, czy Best Mobile App Awards 2013.

- Nagroda Appaward 2014, przyznana przez internautów, jest podwójnie satysfakcjonująca, gdyż to właśnie sami użytkownicy docenili jej wartość - informuje nadawca. W konkursie pokonała ona łącznie dwudziestu ośmiu konkurentów, a wśród nich takie aplikacje jak: Program TV Telemagazyn, 2048 Pixels, czy VOD Bajki.

- Głównym założeniem aplikacji FUN APP jest dostarczenie widzom kanałów muzycznych, należących do 4fun Media S.A., kolejnej warstwy interakcji, komunikacji czy też rozrywki w oparciu o kontent telewizyjny. Jest to jedyna tego typu aplikacja działająca w interakcji z kilkoma kanałami telewizyjnymi 24 godziny na dobę, zarówno w Polsce jak i na świecie. Jej użytkownik otrzymuje dostęp do dodatkowych treści, quizów, jak również możliwość kontaktu na żywo z innymi widzami. Z kolei dla reklamodawców jest doskonałym narzędziem do rozbudowanej komunikacji marketingowej, stwarzając warunki do prowadzenia wielopłaszczyznowych i zintegrowanych, a przede wszystkich cross mediowych, czyli bardziej skutecznych kampanii reklamowych - czytamy w komunikacie.

- Otrzymanie tej prestiżowej nagrody jest kolejnym potwierdzeniem faktu, że nasza aplikacja osiągnęła sukces. Uruchomienie FUN APP wpisuje się w szerszą strategię  inwestowania przez Grupę 4fun Media  w narzędzia multiscreeningu, przez co skuteczniej docieramy do widzów, dając im nowe możliwości korzystania z oferty programowej. Dla naszej pozycji rynkowej w tym segmencie istotne znaczenie może mieć realizowana właśnie emisja obligacji. Część środków pozyskanych dzięki niej, chcemy przeznaczyć właśnie na tworzenie lub zakup na rynku kolejnych innowacyjnych nośników naszego kontentu, co w dłuższej perspektywie powinno przełożyć się na dywersyfikację przychodów spółki - komentuje Ewa Czekała, prezes zarządu 4fun Media S.A., nadawcy kanałów 4fun.tv, TV.Disco, Mjuzik,tv i RBL.TV.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Aplikacje mobilne


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...