reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Disney Channel: Koncert „Violetta Live” w Polsce

dodano: 2014-11-25 11:37 | aktualizacja: 2014-11-25 12:49
autor: Łukasz Knapik | źródło: The Walt Disney Company Polska

Disney Channel Violetta Live Z uwagi na niebywałą popularność serialu Disney Channel „Violetta” oraz wyjątkowy sukces europejskiej trasy koncertowej „Violetta In Concert” (2013/2014 r.), The Walt Disney Company ogłasza, że europejska trasa koncertowa „Violetta Live” 2015, zawita 29 marca 2015 roku do Łodzi. Bilety oficjalnie trafią do sprzedaży 28 listopada br.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Podczas koncertu „Violetta Live” wystąpią członkowie obsady serialu z Martiną Stoessel, grającą tytułową Violettę, na czele. Na scenie dołączą do niej Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmiła), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimiento (Broduey), Alba Rico Navarro (Naty) i Ruggero Pascquarelli (Federico). Na scenie do aktorów dołączy ekipa energicznych tancerzy i fantastyczny zespół muzyczny.

- Na koncercie pojawią się najlepsze piosenki z 1., 2. i 3. sezonu przebojowego serialu. Niesamowita scenografia, gra świateł, wymagająca choreografia i olśniewające kostiumy - to wszystko będzie czekać na fanów „Violetty” podczas niezapomnianego koncertu „Violetta Live”. Ponadto widzowie zobaczą spektakularne efekty wizualne, w tym śnieg, 4500 kg confetti i 20,000 kg pirotechniki podczas całej europejskiej trasy koncertowej oraz będą mogli podziwiać artystów latających nad sceną i wśród publiczności. A wszystko to będą mogli obejrzeć na 240 m˛ ekranów HD LED. Nad trasą czuwa produkcja składająca się ze 130 osób, a całą scenografię, kostiumy, itp. przewozi na terenie Europy aż 8 tirów - informuje nadawca.

Martina Stoessel, foto: The Walt Disney Company Polska

Martina Stoessel, foto: The Walt Disney Company Polska

Alba Rico Navarro, foto: The Walt Disney Company Polska

Candelaria Molfese, foto: The Walt Disney Company Polska

Mercedes Lambre, foto: The Walt Disney Company Polska


Pierwszą trasę koncertową z przełomu 2013 i 2014 roku, „Violetta In Concert”, rozpoczął we wrześniu 2013 roku występ w Asunción (Paragwaj). Następnie grupa przeniosła się do Europy i zagrała tam 62 koncerty w 15 miastach Hiszpanii, Włoch i Francji. Na 200 koncertów w 12 krajach sprzedano niemal milion biletów. Dopełnieniem tournée było wydanie filmu koncertowego, na którym, oprócz pełnego występu, znalazły się sceny zza kulis.

„Violetta”, jak czytamy w komunikacie, święci tryumfy na każdym rynku, na którym się pojawia. Nazywana pierwszą „operą mydlaną” dla dzieci, produkcja skupia widzów wokół emocjonujących zwrotów akcji w życiu utalentowanej Violetty, która śpiewem i tańcem toruje sobie drogę przez trudności jej nastoletniego życia, kiedy to po wielu latach spędzonych w Europie wraca do rodzimego Buenos Aires. „Violettę”, dubbingowaną w 15 językach, między kwietniem a czerwcem 2014 roku obejrzało ponad 40 milionów widzów. Violetta jest również ulubioną postacią wśród dziewczynek w wieku 6-14 lat w Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech oraz Belgii Południowej.

„Violetta” okazała się wielkim sukcesem w wielu kategoriach produktowych, obejmujących modę, akcesoria do domu, artykuły papiernicze, kosmetyki, zabawki, elektronikę, książki i czasopisma. Ścieżka dźwiękowa serialu wielokrotnie pokryła się platyną, sprzedając się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów kopii. „Violetta” ma ponad 350 milionów odsłon na portalu YouTube, a we Włoszech, Hiszpanii i Francji przebija Justina Biebera w ilości wyszukiwanych fraz (wszystkie dane za The Walt Disney Company Polska).

- Choć „Violetta” była w zamyśle serialem telewizyjnym, od początku było wiadomo, że ma potencjał, by zostać wieloplatformową produkcją. Z muzyką i tańcem w sercu każdej opowieści, występy na żywo oryginalnej obsady podczas pierwszego tournée pozwoliły Disneyowi zacieśnić więzi między „Violettą” a jej widownią. Jesteśmy poruszeni niezwykłym przyjęciem koncertów przez publikę z Hiszpanii, Włoch i Francji. „Violetta Live” to zupełnie nowy koncert, który umożliwi europejskim fanom zobaczenie, jak gwiazdy „Violetty” na żywo wykonują ich ulubione piosenki - mówi Charlie Coleman, wiceprezes działu marketingu dla „Violetta” EMEA z The Walt Disney Company EMEA.

„Violetta” - emisja w Disney Channel i TVN7 (TVN7 HD).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...