W listopadzie 2014 roku kanał TV Puls pierwszy raz w swojej historii osiągnął 4 proc. udziału w rynku telewizyjnym (SHR, 16-49). W omawianym miesiącu swój rekord pobiła też Telewizja Puls jako nadawca, a wyemitowany 30 listopada br. film „Battleship: Bitwa o Ziemię” zanotował największą oglądalność w historii TV Puls.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rekordowy udział w rynku na poziomie 4 proc. (SHR, 16-49) oznacza wzrost TV Puls o ponad 6 proc. w porównaniu z listopadem 2013 roku. W listopadzie 2014 roku swój rekord pobiła też Telewizja Puls jako nadawca, która w minionym miesiącu osiągnęła 5,71 proc. (SHR, 16-49) udziału w rynku telewizyjnym. Drugi kanał Telewizji Puls - PULS 2 - urósł o prawie 20 proc. rok do roku i osiągając wynik 1,71 proc. (SHR, 16-49) uplasował się na najwyższym w swojej historii, dziewiątym miejscu w Polsce.
Zarówno TV Puls, jak i PULS 2 w omawianym miesiącu osiągnęły też bardzo dobre wyniki wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej (NTC). TV Puls z wynikiem 7,34 proc. (SHR, DVB-T 16-49) zajął piąte miejsce w Polsce plasując się tuż za TVP2, a PULS 2 z wynikiem 5 proc. (SHR, DVB-T 16-49) - znalazł się na szóstym miejscu w kraju.
Warto odnotować, że wyemitowany w TV Puls w niedzielę, 30 listopada br., film „Battleship: Bitwa o Ziemię” z Liamem Neesonem i Rihanną (więcej tutaj) zanotował największą oglądalność w historii kanału: obejrzało go 1,05 mln widzów (AMR, 16-49), a film osiągnął 15,03 proc. (SHR, 16-49) udziału w rynku. Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej film zanotował 17,54 proc. (SHR DVB-T 16-49) udziału w rynku (wszystkie dane za Telewizją Puls).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.